شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

به کارگردانی کریستوفر نولان؛

«انگاشته» بار دیگر به تعویق افتاد

 کریستوفر نولان

سینماپرس: اکران فیلم سینمایی «انگاشته» به کارگردانی کریستوفر نولان با تصمیم کمپانی برادران وارنر به تعویق افتاد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، بعد از ماه‌ها گمانه زنی اکران فیلم سینمایی «انگاشته» یا «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان، دو هفته به تعویق افتاد و قرار است در تاریخ ۳۱ ژوئیه (۱۰ مرداد) اکران شود. پیش از این کمپانی برادران وارنر تصمیم داشت این فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری را در تاریخ ۱۷ ژوئیه اکران کند.

نولان که از طرفداران تجربه فیلم در سینما است، به امید حمایت سینماها که به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بودند برای اکران فیلمش در ماه ژوئیه مُصر بود. در حالی که تاریخ اکران «انگاشته» تغییر کرده، نولان و کمپانی برادران وارنر تاریخ قبلی را خالی نمی‌گذارند. در تاریخ قبلی اکران این فیلم قرار است فیلم سینمایی «تلقین» دیگر اثر نولان به مناسبت گذشت ۱۰ سال از نمایش این فیلم دوباره اکران شود.

دقایقی بعد از آنکه تغییر تاریخ فیلم «انگاشته» اعلام شد، استودیو سولستیک هم اکران فیلم سینمایی «عدم تعادل» با نقش آفرینی راسل کرو را از تاریخ ۱ ژوئیه به دهم همین ماه انتقال داد. مدتی بعد نیز کمپانی وارنر و همچنین پتی جنکینز کارگردان «زن شگفت انگیز ۱۹۸۴» اعلام کردند نمایش این فیلم هم از ۱۴ آگوست به ۲ اکتبر تغییر یافته است.

اکران فیلم سینمایی «مولان» محصول کمپانی دیزنی در تاریخ قبلی خود که ۲۴ ژوئیه بود، همچنان در همین زمان اکران می‌شود. همینطور فیلم «باب اسفنجی» بدون تغییر در تاریخ، هفتم آگوست نمایش داده خواهد شد.

تعداد گسترده‌ای از سینماها در سراسر کشور آمریکا از ماه مارس به دلیل همه گیری کرونا بسته شده بودند.

جزئیات اندکی از فیلم سینمایی «انگاشته» منتشر شده، اما به نظر می‌رسد این فیلم موضوعی جاسوسی دارد و با مسائلی از زمان درگیر خواهد بود. جان دیوید واشینگتن بازیگر نقش اصلی این فیلم سینمایی است و رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، کنت برانا و مایکل کین دیگر بازیگران آن هستند.

«انگاشته» با این تغییر به جمع فیلم‌هایی پیوست که به دلیل شیوع ویروس کرونا مجبور به جابه جایی در تاریخ اکران خود شده اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.