چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

مدیر سینما فرهنگ:

آمادگی کامل داریم که حتی از جلوی درب ورودی غربالگری‌ها را انجام دهیم!

سینما فرهنگ

سینماپرس: بهزادیان گفت:جلسه نماینده اورژانس کشور با مدیران سینما به منظور آموزش پروتکل‌های بهداشتی برای بازگشایی سینماها برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، مجتبی بهزادیان مدیر سینما فرهنگ در گفت‌وگو با خبرنگاران جوان، درباره آمادگی سینماها برای میزبانی از مردم همزمان با بازگشایی سینماها گفت: جلسه‌ای در سازمان سینمایی وزارت ارشاد امروز صبح با حضور نماینده اورژانس کشور، سید محمد مهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی، مسعود نجفی و مدیران و کارکنان سینماها با هدف آموزش پرسنل و مدیران سینما برای رعایت و انجام پروتکل‌های بهداشتی برگزار و آموزش‌های لازم داده شد.

وی افزود: علاوه بر اینکه باید پنجاه درصد بلیت فروشی داشته باشیم، قرار است انجمن سینماداران مواد ضد عفونی کننده و دیگر موارد لازم را در اختیار سینماها بگذارند. البته ما زیاد منتظر کمک انجمن سینماداران نیستیم، چون شاید کمکشان برسد و شاید نرسد، به همین علت خودمان ژل ضد عفونی کننده، تب سنج، دستکش و ماسک برای پرسنل سینما و مردم خریده‌ایم.

بهزادیان با اشاره به کارهای ویژه‌ای که به طور مشخص برای سینما فرهنگ انجام دادند، بیان کرد:  ما آمادگی کامل داریم که حتی از جلوی درب ورودی غربالگری‌ها را انجام دهیم و تماشاچی بدون ماسک اجازه ورود نخواهد داشت، چون در جلوگیری از انتقال ویروس بسیار موثر است.

وی وضعیت بازگشایی سینماها از اول تیرماه را پیش بینی کرد و گفت: در صورت اکران فیلم‌های قوی، انگیزه ورود به سینما ایجاد می‌شود، چون سلامتی بحث اول است و سرگرمی شاید بحث دوم یا سوم مردم باشد. پس اگر فیلم‌ها قدرت جذب داشته باشد، مردم حضور پیدا می‌کنند و با همان پنجاه درصد هم می‌توان تا حدودی موفق عمل کرد.

مدیر سینما فرهنگ درباره وضعیت سینمای امسال گفت: سینما دو زمان طلایی نوروز و عید فطر را از دست داد و تا رسیدن به محرم و صفر فقط دو ماه وقت داریم که از فرصت اکران استفاده کنیم چراکه در ایام سوگواری تعطیلات زیادی وجود دارد و فیلم‌های کمدی را نمی‌توان اکران کرد. با توجه به اینکه گفته شده شاید پاییز زمان اوج  کرونا باشد احتمالا سینماها دوباره ضربه می‌خورند پس به گیشه زیاد خوش بین نیستیم و امیدواریم هزینه‌های جاری در بیاید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.