سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰

تغییر در کنداکتور شبکه دو سیما؛

«بوم و بانو» ماه محرم پخش می‌شود

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: کنداکتور شبکه دو سیما تغییر کرد و سریال «بوم و بانو» به کارگردانی سعید سلطانی محرم پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، با پخش سریال «شاهرگ» به کارگردانی سید جلال اشکذری و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی از ۷ تیر، تغییراتی را در کنداکتور شبکه دو خواهیم داشت.

قرار است سریال «بوم و بانو»   به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی آرمان زرین کوب در ماه محرم از شبکه دو سیما پخش شود.

این سریال در لوکیشن‌های شهرک سینمایی، زندان قصر و ... مقابل دوربین رفته و بیش از ۷۰ درصد آن تصویربرداری شده است.

در خلاصه داستان «بوم و بانو» آمده است:

در ایامی که عشق رهروان محرم به مسلخ برده می‌شود و شورشان به یغما می‌رود، عشقی بی آلایش سر بر می‌آورد که در دل طوفان بلایای زمانه به ابتلا کشیده می‌شود و در سایه تزویر و فریب بدخواهان تا مرز نابودی می‌رود، اما در واپسین لحظات، چون سیمرغی از میان خاکستر برمی‌خیزد... د.

در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه‌ها واقعی نیستند و شخصیت‌ها نیز ما به ازای واقعی ندارند. کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که در این سریال به تصویر کشیده می‌شود.

مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد. ساغر قناعت که پیش از این با فیلم‌های سینمایی «مالاریا» ساخته پرویز شهبازی و «جشن دلتنگی» به کارگردان پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود، با بازی در سریال «بوم و بانو» اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می‌کند.

فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ همسر تیمسار افشار را برعهده دارد. همچنین مهدی احمدی و دیبا زاهدی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

«بوم و بانو» به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز و کارگردانی سعید سلطانی عاشقانه‌ای در هزار توی تاریخ است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما تولید خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.