دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۹

اظهار تاسف نماینده مجلس شورای اسلامی از قطع شبکه الکوثر؛

افزایش بودجه شبکه های برون مرزی صداوسیما دغدغه جدی مجلس

مجلس شورای اسلامی، قالیباف

سینماپرس: قطع شبکه الکوثر به دلیل بدهی ارزی به ماهواره جهانی یوتل ست که این روزها با انتقادات گسترده فعالان رسانه ای دلسوز انقلاب هم روبرو شده به دغدغه جدی نمایندگان مجلس یازدهم نیز تبدیل شده است.

به گزارش سینماپرس، سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود در مجلس با اظهار تاسف از قطع شبکه های الکوثر و کانال اردو شبکه جهانی سحر به دلیل بدهی های ارزی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس ضمن اظهار تاسف شدید گفت: در این که شبکه های برون مرزی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران نوک پیکان جنگ نرم با دشمنان هستند شکی نیست و باید صدای رسای انقلاب اسلامی از طریق شبکه های برون مرزی همچنان با قدرت و قوت بیشتری به مردم منطقه و مستضعفان جهان ارسال شود ولی شکی هم نیست که مسئولان رسمی و دولتی کشور باید عدالت لازم را در پرداخت بودجه به رسانه ها رعایت کنند تا شاهد روی دادن چنین حوادث تلخی نباشیم.

امینی افزود: آنچه مسلم است کشور در وضعیت مطلوب مالی قرار ندارد و مجلس هم بنا دارد تا با کم کردن هزینه ها و جلوگیری از ریخت و پاش های غیرضرور منابع لازم را در سال جهش تولید تهیه کند ولی در این میان نباید از جبهه تقابل فرهنگی با دشمنان غافل شویم.
نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر متاسفانه شاهد یک بی عدالتی در عرصه تخصیص بودجه برای رسانه های داخلی و برون مرزی کشور روبرو هستیم که این رویه غلط باید به نوعی اصلاح شود و نمایندگان مجلس نیز در این خصوص دغدغه های جدی دارند.
وی تصریح کرد: شبکه های برون مرزی برخلاف شبکه های داخلی سازمان که عمدتا با هدف سرگرمی مردم کشور برنامه پخش می کنند در نوک پیکان تقابل با جریان استکباری قرار دارند و توقف هریک از آنها موجبات خشنودی دشمنان قسم خورده انقلاب را فراهم می سازد.
نماینده مردم هشترود در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن ابراز تاسف از بابت قطع شدن شبکه الکوثر و کانال اردوی شبکه جهانی سحر تاکید کرد: به عنوان عضوی از خانه ملت آماده هرگونه همکاری با صداو سیما و به ویژه معاونت برون مرزی سازمان برای پیگیری مشکلات مربوط به بودجه اختصاص داده شده هستم و سعی خواهم کرد تا با کمک سایر همکاران برای پیداکردن راه حلی منطقی که بار مالی هم برای دولت نداشته باشد، این حداثه تلخ و تاثربرانگیز به شکلی مطلوب مرتفع شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.