شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵

به کارگردانی علیرضا امینی؛

«راند چهارم» در مرحله صداگذاری

فیلم سینمایی «راند چهارم»

سینماپرس: تازه‌ترین فیلم علیرضا امینی با انجام مراحل فنی که هم‌اکنون در مرحله صداگذاری و آهنگسازی ادامه دارد، خود را برای رونمایی در جشنواره فجر آماده می‌کند.

به گزارش سینماپرس، «راند چهارم» تازه‌ترین فیلم علیرضا امینی است که در مراحل پایانی تولید خود قرار دارد و به واسطه لغو برگزاری جشنواره جهانی فجر، تا رونمایی احتمالی در جشنواره فجر ملی به اکران عمومی نخواهد رسید.

این درحالی است که روند تولید فیلم‌های سینمایی از بیش از دو ماه گذشته رو به کسادی رفته است و سینمای ایران به دلیل شیوع کرونا و خطرات ابتلا به این ویروس دست از کار کشیده است. طی روزهای اخیر برخی فیلمسازان دوباره برای ادامه پروژه‌های نیمه‌کاره و حتی تولید فیلم‌های جدید دست به کار شده‌اند هرچند که در حال حاضر با بی‌میلی بسیاری از سینماگران مواجه هستیم.

علیرضا امینی که توانست تا قبل از پایان سال گذشته و شیوع کرونا فیلمبرداری «راند چهارم» را به سرانجام برساند، در تلاش بود فیلم را به جشنواره جهانی فجر بدهند اما این رویداد سینمایی در سال جاری معلق و به سال آینده موکول شد. در عین اینکه تکلیف بازگشایی سینماها مشخص نیست و به دلیل شرایط پیش رو این فیلمساز قرار نیست فیلم را وارد اکران عمومی یا سینمای آنلاین کند بلکه بتواند فیلم را در جشنواره فجر به نمایش درآورد.

فیلم سینمایی «راند چهارم»

«راند چهارم» به عنوان جدیدترین علیرضا امینی هم‌اکنون مراحل پایانی فنی خود را پشت سر می‌گذارد و در مرحله آهنگسازی سیاوش امامی و صداگذاری توسط علیرضا علویان قرار دارد.

فیلم به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و با فیلمنامه‌ای از امینی و مهدی کوشکی،  از فضایی شهری و قصه ملودرام اجتماعی برخوردار است که در دی‌ماه ۹۸ کلید خورد و اواخر سال گذشته به اتمام رسید.

راند چهارم

براین اساس احتمالا باید منتظر اکران فیلم در جشنواره فجر در بهمن‌ماه بود. هرچند که به دلیل وضعیت شیوع کرونا و تعلیق عمده برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی نمی‌توان به طور قطعی سراغ تقویم برنامه‌های هنری رفت.

جمشید هاشم پور، پژمان بازغی، الهه حصاری، آناهیتا درگاهی، علی اوجی، شکیلا سماواتی، زهرا میرزایی، علی کریمی، مرتضی علی آبادی، پروین ملکی، یزدان فتوحی، مرتضی رحیمی، محمدرضا موهبتی، محمد جهانشاهی، علی اخوان، پژواک ایمانی، سعید کریمی، رایان سرلک و روشا شیرین بازیگران «راند چهارم» را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.