شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

جواد هاشمی:

مردم هنوز با «اکران اینترنتی» آشنا نشده‌اند

سیدجواد هاشمی در نشست خبری فیلم سینمایی پیشونی سفید۲

سینماپرس: جواد هاشمی با اشاره به اینکه قسمت دوم «تورنادو» با نام «جزیره فضایی» به پایان رسیده است معتقد است اکران فیلم ها به صورت اینترنتی موفق نبوده است.

به گزارش سینماپرس، سیدجواد هاشمی تهیه‌کننده و کارگردان سینمای کودک و نوجوان در گفتگو با مهر، گفت: قسمت دوم فیلم سینمایی «تورنادو» با نام «جزیره فضایی» را آماده نمایش دارم و همچنین «شهر گربه‌ها» نیز در مراحل پایانی طراحی جلوه‌های ویژه بصری است و به‌زودی آماده نمایش می‌شود. این فیلم را می‌توان گامی نو در عرصه جلوه‌های ویژه بصری سینمای ایران دانست که می‌تواند مخاطبان بسیاری را به سینما جذب کند.

وی بیان کرد: طولانی شدن تعطیلات و به تعویق افتادن اکران‌ها در حال اذیت کردن سینماگران است، در این میان با تعطیلی سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا، «تورنادو» متحمل ضرر بسیاری شد، چرا که این فیلم کم‌کم مخاطبان را به سمت خود جذب می‌کرد و فروش خوبی هم پیدا کرده بود، این فیلم درست زمانی مورد توجه قرار گرفت که اکران منطقه «پرواز ممنوع» و «بنیامین» به پایان رسیده بود اما بلافاصله سینماها به دلیل کرونا تعطیل شد.

این کارگردان سینما تاکید کرد: «تورنادو» در ۲ هفته موفق به فروش نزدیک به یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان شد و توانست جزو ۴ فیلم پرفروش جدول باشد.

وی توضیح داد: این را مطمئن هستم اگر اکران ادامه پیدا کند، بچه‌ها همچنان دوست دارند این فیلم را ببینند و معتقدم باز هم می‌تواند فروش خوبی داشته باشد. البته در شرایط فعلی مشخص نیست که اجازه ادامه اکران فیلم را به ما می‌دهند یا خیر.

هاشمی گفت: به هرحال قسمت دوم «تورنادو» با نام «جزیره فضایی» با همان بازیگران «تورنادو» ساخته شده است، قصه این فیلم ادامه قسمت اول است، البته کسانی که این فیلم را دیده‌اند معتقد هستند که قسمت دوم از قسمت اول بهتر ساخته شده است.

وی ادامه داد: «جزیره فضایی» در شمال کشور و تهران فیلمبرداری شده و امیدوارم در صورت نمایش این فیلم بتوانیم فروش خوبی داشته باشیم. خوشحالم از اینکه روند رو به رشدی را برای تولید فیلم‌های فانتزی برای بچه‌ها دارم و برای من این مهم است که بچه‌ها از دیدن فیلم‌های من لذت ببرند. واقعاً هم نمی‌دانم چرا تولید فیلم‌های من باعث شده است که عده‌ای دچار حسادت شوند و این مساله برای من عجیب است.

هاشمی در پایان درباره ادامه اکران «تورنادو» گفت: ترجیح می‌دهم اکران «تورنادو» همچنان روی پرده ادامه پیدا کند، چرا که مطمئن هستم همچنان پتانسیل فروش را دارد، البته درباره اکران اینترنتی این فیلم هم فکر کرده‌ایم اما معتقدم تجربه‌هایی که در این زمینه انجام شده، چندان موفق نبوده است، مردم با اکران‌های اینترنتی آشنایی ندارند و همین مساله باعث مشکلاتی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.