جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

رادیو پیام؛

«علیرضا جاویدنیا» به پرنیان صدا پیوست

علیرضا جاویدنیا در مراسم شب «منوچهر مصیری»

سینماپرس: کمیاب ترین و خاطره انگیزترین صداها و برنامه‌ها ی رادیویی را از رادیو پیام بشنوید.

به گزارش سینماپرس، برنامه «پرنیان صدا» برنامه ای برای دعوت از رادیودوستان به یک مهمانی ساده و خاطره انگیز است که از طریق انتخاب بهترین بسته های شنیداری که در طی سال ها از رادیو اجرا و پخش شده، صورت می گیرد.

در این برنامه برای پذیرایی از مخاطبان کمیاب ترین و خاطره انگیزترین صداها و برنامه‌های رادیویی پخش می شود.

این برنامه از بخش های متنوع وجذابی مانند مسابقه، معرفی و گفت وگو با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی های نوستالوژیک و... تشکیل شده است. میهمان ویژه این هفته پرنیان صدا علیرضا جاویدنیا گوینده و هنرمند پیشکسوت رادیو است.

«پرنیان صدا» روزهای جمعه ازساعت ۲۲ الی ۲ بامداد از بخش شبانگاهی رادیوپیام  با اجرا و تهیه کنندگی سعید توکل به صورت زنده پخش می شود.

همزمان با پخش برنامه جذاب از آنتن شبکه رادیو تصویری پیام نیز هم سو با برنامه تصاویر مرتبط به نمایش می‌گذارد تا لحظات شاد و مفرحی را برای مخاطبانش به ارمغان بیاورد. متقابلا مخاطبان این برنامه برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخصی شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

از این رو شنوندگان محترم رادیو پیام می توانند از طریق درگاه‌های ارتباطی این شبکه کانال پیام رسان سروش و یا سایت رادیو پیام تصاویر و صوت های قدیمی را ارسال و تصاویر ارسالی را با نام و تصویر خودشان در رادیو نمای رادیو پیام و آوا مشاهده کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.