سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹

اثری با عنوان «شدن»؛

مستند جدید«اوباما» در نت فلیکس پخش می شود

باراک اوباما و همسرش

سینماپرس: اوباما اعلام کرد مستند جدیدی نت فلیکس در مورد تور کتاب «شدن» اثر میشل اوباما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی،  به دنبال پیروزی اسکار برای مستند «کارخانه آمریکایی»، باراک و میشل اوباما بار دیگر در همکاری با نت فلیکس در حال ساخت یک فیلم مستند جدید در مورد تور کتاب اخیر میشل برای به تصویر کشیدن خاطرات او هستند.

باراک اوباما شخصا اعلام کرد مستند جدیدی نت فلیکس در مورد تور کتاب «شدن» اثر میشل اوباما پخش خواهد شد.

این مستند با عنوان «شدن» که برگرفته از نام همین کتاب است، پس از خاطرات منتشر شده میشل اوباما در اواخر سال ۲۰۱۸، جنبه هایی منحصر به فرد و دقیق از زندگی میشل اوباما را نشان می دهد و تماشاگران را با خود به پشت صحنه می برد، هنگامی که او برای تبلیغ کتاب خود به یک تور ۳۴ شهری می رود.

هم خاطرات و هم فیلم درباره برجسته کردن قدرت اجتماع به عنوان پُلی برای وصل کردن شکافها و روحِ ارتباط است که وقتی مردم آشکارا و صادقانه داستانهای خود را به اشتراک می گذارند، بوجود می آید.

نادیا هالگرن، مستندساز، که اعتبار او شامل نامزدی اسکار را برای خلق مستند «پس از ماریا» در کارنامه خود دارد، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. کتی شِواینی، مریلین نس و لورن سیوفی به عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند.

میشل اوباما در بخش اعلام این همکاری نوشت: امیدوارم این فیلم در این برهه چالش سخت با پاندمی ویروس کرونا، برای شما شادی و رضایت به دنبال داشته باشد.

مستند «شدن» که روایت صحنه، پشت صحنه و خاطرات تور طولانی مدت کتاب میشل اوباما است ۶ ماه می(۱۷ اردیبهشت) در نت فلیکس پخش خواهد شد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.