شنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

کارگردان فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای»؛

شرایط اکران آنلاین قدری سخت است/ صبر می‌کنیم

فیلم سینمایی مرد نقره‌ای

کارگردان فیلم سینمایی «مرد نقره‌ای» درباره احتمال اکران یا عدم اکران آنلاین این اثر سینمایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین لطیفی کارگردان این فیلم سینمایی درباره احتمال اکران آنلاین آن، با توجه به تعطیلی سینماها، اظهار کرد: در این شرایط شیوع بیماری کرونا و تعطیلی سینماها، آقای حاتمی‌کیا به عنوان اولین نفر پیشقدم شد، اما شرایط اکران آنلاین قدری سخت است.

وی با اشاره به اهداف تولید «مرد نقره‌ای» گفت: عوامل فیلم مردانه ایستادند و یک اثر کاملا ملی را با موضوع غرور و افتخار ملی و قداست پرچم، ساختند و سعی کردند با تمام مشکلات، بهترین کار را تحویل دهند البته اگر حمایت بهتری هم می‌شد، قطعا کار بهتر از این هم می‌شد.

این کارگردان سینما و تلویزیون ادامه داد: با وجود تمام تلاش‌ها به دلیل مشکلات بیماری، ما و دیگر سینماگران از اکران جامانده‌ایم این در حالی است که سرمایه باید در گردش باشد و اگر فیلم اکران نشود و سرمایه آن برنگردد، چرخه تولید آثار هنری معیوب می‌شود.

لطیفی با اشاره به ۳۸ سال سابقه فعالیتش در حوزه سینما و تلویزیون و با انتقاد از عدم حمایت از «مرد نقره‌ای» در مرحله ساخت، گفت: همیشه برایم جای سوال بوده که چرا بودجه‌ها در برخی بخش‌های سینمایی صرف آثاری می‌شود که عموما باعث خجالت مدیران می‌شود. نمونه‌های این امر را در سال‌های گذشته در اوج و فارابی شاهد بوده‌ایم که برخی آثار با وجود حمایت‌های صد درصدی اصلا اکران نشده‌اند، چراکه شایسته اکران نبوده‌اند.

وی در پایان تصریح کرد: در اکران اینترنتی احتمال همه جور خطایی می‌رود. اینکه چه کسی کار را ضمانت می‌کند و تا چه میزان هم ضمانت می‌کند، از مسائل مهم است و لذا اگر بخواهیم بی‌محابا عمل کنیم، شاید کار مناسبی نباشد و بهتر است فعلا صبر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.