سه‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱

ولنگاری فرهنگی؛

جولان علنی قلم‌های مسموم و هتاک!

تِکرار یا تَکرار تاریخ (۱) نفوذ فرهنگی

سینماپرس: یکی از نشانه‌های جریان‌های به اصطلاح ادبی معارض با دین و انقلاب اسلامی، گستاخی آنها در اهانت به ارزش‌های اسلامی و مردم ایران و به رخ کشیدن الحاد یا ارتداد خود است.

به گزارش سینماپرس، عناصر و تفاله‌های این جریان‌های معاند داخلی همواره مترصد نفوذ به عرصه‌های مطبوعات، سینما و رسانه ملی و...هستند تا ضمن کسب شهرت؛ راهی برای ‌ترویج آثار و افکار خود بیابند.
یکی از این عناصر، مدت‌هاست که در بستر فضای ولنگار و متعفن مجازی وقیحانه به ارزش‌های دینی و ملی و هنرمندان متدین اهانت می‌کند و نظام دینی را- همسو با رسانه‌های معاند- به خصومت با بشریت متهم می‌نماید!
سال‌ها پیش این فرد که به واسطه نام یکی از برادران شاعر خود راهی به صدای جمهوری اسلامی یافته بود، به نگارش متن و قطعات نمایشی پرداخت اما از آنجا که عناد وی با ارزش‌های دینی رنگ علنی یافت از رسانه ملی اخراج شد و از این به بعد وی دیگر هیچ‌گونه احتیاطی در فحاشی نسبت به ارزش‌ها در نظر نگرفت.
او  رسما از فتنه آمریکایی و اسرائیلی ۸۸ حمایت کرد و بعد از رخداد حوادث مهندسی شده توسط دستگاه‌های جاسوسی دشمنان خارجی در سال ۹۶ و ۹۸ مخاطبان را دعوت به شورش علیه انقلاب و جمهوری اسلامی نمود.
از آنجا که این فرد لغزیده به جانب ارتداد همچنان با سوءاستفاده از نام برادر خود آزادانه و گستاخانه با جعل نام شاعر و نویسنده به هتاکی و پرده‌دری مشغول است؛ جا دارد که هدف بررسی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد و دست‌های پشت پرده حامی‌وی شناسایی شوند. این‌گونه عناصر قطعا حامل نشانه‌هایی از پدیده نفوذند!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.