دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲

برای کسب نشان طلای رقابت‌های ۲۰۲۰ جایزه جهانی موسیقی؛

تبریک «حجت الله ایوبی» به «عبدالحسین مختاباد»

عبدالحسین مختاباد در مراسم تشییع پیکر مرحوم «ناصر چشم آذر»

سینماپرس: دبیر کمیسیون ملی یونسکو- ایران به عبدالحسین مختاباد برای کسب نشان طلای رقابت‌های ۲۰۲۰ جایزه جهانی موسیقی تبریک گفت.

به گزارش سینماپرس، حجت الله ایوبی که پس از برکناری از سازمان سینمایی به دبیر کمیسیون ملی یونسکو- ایران منصوب شده است؛ در پیامی ضمن تبریک به عبدالحسین مختاباد  برای کسب نشان طلای رقابت‌های ۲۰۲۰ جایزه جهانی موسیقی درخصوص کسب این افتخار جهانی نوشت:

عالم از ناله عشاق مبادا خالی

استاد ارجمند؛ هنرمند فرهیخته؛ جناب آقای عبدالحسین مختاباد

هنر اصیل و ماندگار، هنری است که سبب‌ساز سوق دادن آدمی به درنگ در عظمت خالق بی‌چون و جلوه‌های جاودان آفرینش گردد تا از این رهگذر روح و روان آدمی دمی رامش پذیرد.

بانگ و نوای هنرمند گرانمایه جناب استاد عبدالحسین مختاباد بی‌گمان در زمره الحان دلکش و دلاویز این مرز و بوم است.

به نمایندگی از سوی کمیسیون ملی یونسکو- ایران، موفقیت جنابعالی را در کسب نشان طلای جایزه جهانی موسیقی که افتخاری شایسته برای جامعه موسیقی ایران زمین است را صمیمانه تبریک می‌گویم.

سیدعبدالحسین مختاباد خواننده و آهنگساز ایرانی، نشان طلای رقابت های ۲۰۲۰ جایزه موزیک جهانی را برای اثر «از شرم در حجاب» بدست آورد. این نخستین بار است که یک ایرانی در این رقابت‌ها جایزه طلایی می‌گیرد.

جایزه جهانی موسیقی از سال ۲۰۱۱ تاسیس شده و هر ساله به نه نفر نشان طلا، به صد نفر نشان نقره و به ۵۰ نفر نشان برنز اعطا می‌کند و در طی همین مدت کوتاه توانست خود را به عنوان نهادی معتبر و بین‌المللی برای معرفی موزیسین‌های مستقل بشناساند.

سال گذشته «مسعود رضایی» جایزه نقره‌ای این رقابت‌ها را از آن خود کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.