سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶

رادیو ایران؛

ادامه ضبط «صبح جمعه با شما» در شرایط کرونایی

برنامه «صبح جمعه با شما»

سینماپرس: تهیه‌کننده برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» با اشاره به اینکه رادیو همواره رسانه بحران بوده است از ادامه ضبط این برنامه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش سینماپرس، ساجد قدوسیان تهیه‌کننده و سردبیر برنامه درباره وضعیت ضبط این برنامه پس از تعطیلات نوروز، بیان کرد: برنامه زنده «صبح عید با شما» ویژه‌برنامه گروه «صبح جمعه با شما» که در ایام نوروز از رادیو ایران پخش می‌شد، تا ۲۰ فروردین روی آنتن رفت و حالا قرار است «صبح جمعه با شما» طبق روال گذشته، جمعه‌ها روی آنتن برود.

وی ادامه داد: ضبط برنامه همچنان ادامه دارد ولی به دلیل شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر انجام می‌شود. همچنین گروه تولید و بازیگران تقسیم شده اند تا هم‌زمان با هم سر ضبط حضور نداشته باشند و ازدحام ایجاد نشود و در هر ضبط حداکثر ۱۰ نفر حضور دارند. موسیقی برنامه نیز به شکل جداگانه ضبط می‌شود تا مشکلی پیش نیاید.

قدوسیان درباره ضبط و افزوده شدن آیتم‌های جدید به برنامه نیز گفت: در فصل جدید برنامه رضا بنفشه‌خواه، مهران رجبی و محمد یگانه به جمع ما پیوستند و شخصیت‌های جدیدی به برنامه اضافه خواهد شد. از جمله جناب سرهنگ بنفشه که رضا بنفشه‌خواه ایفاگر این نقش خواهد بود. او یک سرهنگ بازنشسته است که علیرغم اخلاق نظامی که دارد اما نکته‌سنج و شوخ‌طبع است و نقشی است که به خود آقای بنفشه‌خواه نیز نزدیک است. آقای رجبی در ایام عید همراه ما بودند، اما از آنجایی که ضبط برنامه همراه شده است با ضبط سریالی که او در آن به ایفای نقش می‌پردازد و هماهنگی و برنامه‌ریزی برای حضور هم‌زمان در هردو کار مشکل بود، فعلاً دست نگه داشته‌ایم تا فرصت مناسبی به وجود آید. محمد یگانه نیز در ایام عید ما را همراهی کرد، ولی فعلاً به دلیل شیوع کرونا در جمع ما حضور ندارد. خانم حجت و آقای صباغی که عضو ثابت گروه بودند نیز در ایام نوروز همراه ما نبودند و این شرایط در روزگار فعلی کاملاً طبیعی است و امیدوارم هرچه زودتر شرایط عادی شود و ما بتوانیم با همراهی همه دوستان برنامه را تولید کنیم.

وی در پایان درباره شرایط جدید عنوان کرد: ضبط، تولید و پخش برنامه‌ای که حداقل با ۵۰ نفر تولید می‌شد و حالا به نصف رسیده و تقسیم افراد در دو بخش بسیار زمان‌بر است و در درازمدت روی کیفیت برنامه نیز اثر خواهد گذاشت. به هر حال تجربه عجیبی است، اما رادیو همواره رسانه بحران بوده و رسالت خودش را در این شرایط نشان می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.