شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴

ارائه خدمات غیر حضوری؛

خانه موسیقی تا ۲۰ فروردین تعطیل است

خانه موسیقی ایران

سینماپرس: خانه موسیقی به دلیل شیوع ویروس کرونا تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل است و تا آن زمان خدمات غیر حضوری برای اعضای این نهاد انجام می شود.

به گزارش سینماپرس، با توجه به اطلاعیه و توصیه های ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا خانه موسیقی تا ۲۰ فروردین ماه تعطیل است و خدمات غیر حضوری برای اعضا انجام می شود.

در اطلاعیه خانه موسیقی آمده است: «آن عده از اعضای محترمی که تاریخ کارت عضویت آنها به پایان رسیده و یا در شرف اتمام است می توانند با مراجعه به سامانه جامع هنرمندان نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه و نیز پرداخت حق عضویت خود اقدام نمایند. بدیهی است کارت های عضویت جدید با هماهنگی قبلی تحویل اعضای محترم خواهد شد.

اعضای خانه موسیقی جهت تمدید عضویت و دریافت کارت عضویت هوشمند باید درسامانه جامع هنرمندان با نشانی www.iranhmusic.ir/crm ثبت نام کرده و با وارد کردن نام کاربری (کدملی)   و کلمه عبور (کدعضویت مندرج بر روی کارت قدیمی) اطلاعات لازم از جمله بارگذاری عکس پرسنلی، تکمیل اطلاعات مربوط به تماس، وارد کردن مشخصات به لاتین، آثار، تخصص ها و ... را ثبت نمایند.

اعضا پس از ثبت اطلاعات خواسته شده در سامانه و از تاریخ ۲۳ فروردین به بعد با ساختمان شماره ۲و با شماره ۵- ۶۶۴۸۲۰۷۴ تماس حاصل شده تا نسبت به تأیید اطلاعات مربوطه و همچنین تحویل کارت های عضویت هماهنگی لازم صورت پذیرد.»

جهت رفاه حال اعضا و همچنین عدم نیاز به مراجعه حضوری در شرایط کنونی در خصوص سایر امور اداری عضویت، بیمه تأمین اجتماعی و ... اعضا می توانند درخواست خود را در ساعات اداری به واتس‌آپ خانه موسیقی به شماره ۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰ ارسال نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی گردد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.