دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

بدون تماشاگر با بازیگران، دوبلورها و گوینده‌ها؛

تحویل سال همراه با ویژه برنامه ۴ساعته چهل تیکه

چهل تیکه

سینماپرس: برنامه چهل تیکه در حالی شب سال تحویل و روز عید روی آنتن می‌رود که بدون تماشاگر ضبط شده است.

به گزارش سینماپرس، چندی پیش و در شرایط کرونایی، ویژه برنامه سال تحویل "چهل تیکه" بدون حضور تماشاگر ضبط شد. الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی به تسنیم  گفت: سعی کردیم با توجه به شهادت امام موسی کاظم(ع) در روز اول فروردین‌ماه، برنامه فضای شادی ندارد و چگونه از بحران گذشتن را با نوستالژی‌ها مطرح می‌کنیم.  

وی با اشاره به جزئیات برنامه تحویل سال "چهل تیکه"، خاطرنشان کرد:  محمدرضا علیمردانی مجری "چهل تیکه" اجرای ویژه برنامه سال تحویل ۱۳۹۹ را برعهده دارد؛ هم بازیگر و هم دوبلور و گوینده میهمان داریم. سعی کردیم از پیشکسوتان و شخصیت‌هایی دعوت کنیم که هم نوستالژی و خاطرانگیزند و هم از شرایط جسمی مناسبی برخوردار نیستند.

حاتمی افزود:  در همان فضای نوستالژی برنامه را ادامه خواهیم داد. همچنین آیتم‌هایی را برای پخش در نظر گرفته‌ایم که حال و هوای مردم را با توجه به شرایط روز جامعه بهتر می‌کند. قصدمان این است که به مردم یادآوری کنیم که روزهای سخت گذشته را چگونه پشت سر گذاشته‌ایم. امروز که ماجرای کرونا پیش آمده چگونه می‌توانیم این بحران را بگذرانیم؛ آن موقع کنار هم بودیم و الان هم باید این همیّت را داشته باشیم اما با فاصله کنار هم باشیم.  

تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی گفت:  ویژه برنامه عید نوروز با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت نکات بهداشتی بدون حضور تماشاگر و در همان دکور اصلی برنامه ضبط شده است. تقریباً ۴ ساعته است و در پنجشنبه شب از ساعت ۲۲ تا ۲۴ روی آنتن خواهیم بود و صبح روز جمعه ۲ ساعت قبل از تحویل سال نیز روی آنتن می‌رویم؛ این ویژه‌برنامه در دو بخش ضبط شده و ترانه] ای قدیمی و تصاویری که کمتر دیده شده را با حال و هوای آرام دم سال تحویلی پخش می‌کنیم.

وی با اشاره به حضور مهوش وقاری بازیگر سینما و تلویزیون، گفت: یکی از کسانی که دعوت کرده‌ایم مهوش وقاری است که همسرشان محسن قاضی‌مرادی بیمارند و به نمایندگی از بقیه هنرمندانی که این شرایط را دارند در برنامه ما حاضرند.

حاتمی در پایان تأکید کرد: قرار است فصل دیگری از این برنامه را تولید کنیم اما زمان پخش و تعداد قسمت‌های آن هنوز مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.