سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

سریالی به نویسندگی و کارگردانی جواد شمقدری؛

در پشت صحنه «نفوذ» چه خبر است+فیلم

سریال تلویزیونی «روزهای ابدی»

سینماپرس: اولین فیلم از پشت صحنه سریال الف فاخر «نفوذ» که در مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود، منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری سریال «نفوذ» به نویسندگی و کارگردانی جواد شمقدری با رعایت نکات بهداشتی در شمال کشور در حال انجام است و تا روزهای پایانی سال ادامه دارد. گروه تولید پس از ضبط صحنه‌های شمال راهی تهران خواهند شد.

بر اساس این گزارش٬ بسیاری از سکانس‌های «نفوذ» با پرده کروماکی ضبط شده است؛ از این رو این پروژه تلویزیونی جلوه‌های ویژه کامپیوتری بسیار زیادی دارد.

تدوین سریال «نفوذ» را روح الله شمقدری برعهده دارد که همزمان با تصویربرداری در حال انجام است. همچنین جلوه‌های ویژه کامپیوتری نیز توسط محمد امامی پیگیری می‌شود.

مطابق برنامه‌ریزی‌های اولیه سریال «نفوذ» قرار است از اول مهرماه روی آنتن شبکه یک سیما برود.

مجموعه «نفوذ» به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و کارگردانی و نویسندگی جواد شمقدری در فصل اول تاریخ انقلاب از بهمن ۵۷ تا آبان ۵۸ را در ۴۲ قسمت نشان می‌دهد.

این سریال محصول گروه سریال‌های فاخر و الف ویژه سیمافیلم است.

یلدا افشاری‌نیا، امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزا آقایی، شهره لرستانی، شیرین صفوی، زهرا سعیدی، حجت‌الاسلام سیدمحسن هاشمی، جلیل فرجاد، ماشاءالله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، سیدجواد هاشمی٬ امیرمحمد زند، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور، جلال فاطمی بازیگران ایرانی این سریال و فیلیپ ساپرکین و سامی بابو از بازیگران خارجی این سریال هستند.

نظرات

  • ۱۳۹۸/۱۲/۲۱ - ۰۳:۱۷
    0 0
    یکی از مهمترین و واجب ترین و لازم ترین سریالهایی است که باید به بهترین نحو ساخته بشه چون تو مملکت که میبینید چقدر نفوذی کثیف وجود داره و مسعول هم شده و با تصمیمات برعکس و احمقانه و از قصد اشتباه به مملکت ضرر میزنن جاسوسیشون که بماند نفوذیها خیلی خیلی حرومزادن و باید خیل رو این موضوع کار بشه انشاالله به بهترین نحو ساخته بشه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.