شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

شب گذشته در برنامه عصر جدید مطرح شد؛

علیخانی از علت ساخت فصل دوم می گوید

احسان علیخانی-ماه عسل

سینماپرس: احسان علیخانی گفت: به دو دلیل «عصر جدید ۲» را شروع کردیم چون به طور مستقیم ۳۰۰ نفر و غیرمستقیم ۵۰۰ نفر با این برنامه در حال کار هستند از کارگاه سازنده دکور و تجهیزات تا تاکسی و آشپزخانه‌ای که غذای ما را می‌دهد. از طرف دیگر شوق و عشق بچه‌هایی که پشت در مانده‌اند دلیل دیگر من است.

به گزارش سینماپرس، احسان علیخانی شب گذشته جمعه ۱۶ اسفند در برنامه «عصر جدید» در توضیحاتی از حواشی و اتفاقات این برنامه، فصل قبل و همچنین تفاوت‌های فصل جدید به سوالات ایمان قیاسی مجری دیگر این برنامه پاسخ گفت.

وی در ابتدا درباره اینکه چرا داوران در فصل جدید تغییر نکرده اند، بیان کرد: اگر قرار باشد «عصر جدید» فصل سومی داشته باشد تغییر اساسی در ساختار و داوران خواهیم داشت.

علیخانی درباره اینکه چرا این مسابقه داوران تخصصی ندارد، اظهار کرد: من بارها گفته ام که اگر بخواهیم داور متخصص بیاوریم باید به عدد تماشاگران داخل استودیو، داور بیاوریم بنابراین اینجا نمی‌توانیم صرفاً داور فوتبالی و… بیاوریم. من امین حیایی را در حد یک ورزشکار حرفه‌ای قبول دارم اما اینجا آکادمی تخصصی نیست، مدرسه فوتبال و دوچرخه سواری نیست. ما مدرسه استعدادیابی هستیم که در حدود ۵۰ یا ۶۰ حوزه را استعدادیابی می‌کند.

تغییرات عصرجدید دیده نشد

وی درباره تفاوت ساختاری این مسابقه با مسابقات استعدادیابی دنیا نیز توضیح داد: ساختار یکی است و نمی‌توان گفت این برنامه متفاوت است ولی ما تغییراتی در «عصر جدید» داریم که برخی از آنها دیده نشده است.

علیخانی درباره اینکه چرا به ساخت «عصر جدید» ادامه داده است و وارد فصل‌های بعدی این برنامه شد، اظهار کرد: خیلی‌ها به وفور گفتند که چرا تولید این برنامه را ادامه می‌دهم. به دو دلیل «عصر جدید ۲» را شروع کردیم چون به طور مستقیم ۳۰۰ نفر و غیرمستقیم ۵۰۰ نفر با این برنامه در حال کار هستند از کارگاه سازنده دکور و تجهیزات تا تاکسی و آشپزخانه‌ای که غذای ما را می‌دهد. از طرف دیگر شوق و عشق بچه‌هایی که پشت در مانده‌اند دلیل دیگر من است. این برنامه ۵۵ میلیون بیننده دارد در فینال فصل قبل ۱۰ میلیون رأی دادند و ما نمی‌توانیم به راحتی از این‌ها عبور کنیم.

مجری «عصر جدید» در بخش دیگر در پاسخ به اینکه چرا تلاش دارد رأی داوران را در طول اجراها تغییر دهد، عنوان کرد: بدیهی است که من بروم روی مخ داوران که رأی انها را تغییر دهم، شاید باید حق کسی را بگیرم. البته حتماً من هم به عنوان میزبان هیجانی و احساساتی می‌شوم.

از نسل آزمون و خطا هستم

وی در پاسخ به سوالی دیگر درباره ویژگی شخصی اش در کار و اینکه جدی است یا خود را می‌گیرد؟ اظهار کرد: در چهل سالگی زندگیم اصلاً فکر نمی‌کنم آدم مهمی هستم که بخواهم خود را بگیرم اما مدل عصبانیتم فرق می‌کند و وقتی کار برایم جدی می‌شود میمیک صورتم عصبانی است.

مجری «ماه عسل» همچنین در پاسخ به پرسش دیگری درباره اجراهای قدیم خود و اینکه الان چه نظری درباره آن‌ها دارد، گفت: یک سری اجراهای من در گذشته فاجعه است و وقتی آنها را می‌بینم حرص می‌خورم، برخی از آنها فول است. مدیون مردم هستم که غلط‌های مرا تحمل کردند من نسل آزمون و خطا هستم کار دیده‌ام و یاد گرفته ام. آدم‌ها را خوب نگاه کردم و الان برای همین ناراحتم از حضور خیلی‌ها که قدر آنتن را نمی‌دانند ما نسلی هستیم که در پشت صحنه و برای کار دویدیم.

دنبال پول و شهرت بازیگری نیستم

وی با اشاره به خاطره‌ای از اولین فعالیت‌های خود در پشت صحنه تولیدات اظهار کرد: سال ۷۹ در پشت صحنه ساخت تله فیلمی کار کردم و دستیار صحنه بودم خاک در فن می‌ریختم که بریزد روی صورت بازیگر و بعد دیدند خیلی فعالم به من، چای دادن هم سپردند.

علیخانی در پایان درباره بازیگری نیز یادآور شد: این پرش از اجرا به بازیگری را الان درست نمی‌دانم حتماً یه روز مرتکب آن می‌شوم اما الان نه دنبال شهرتش هستم نه پولش و حتماً برای خودم کارگردانی را از بازیگری بیشتر درست می‌دانم.

نظرات

  • زهرا ۱۳۹۹/۰۱/۱۶ - ۰۲:۲۰
    0 0
    عالیه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.