جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹

اعتراض به خروج آمریکا از توافق هسته‌ای با ایران؛

باربارا استرایسند: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاکاری و دروغ است

باربارا استرایسند

سینماپرس: باربارا استرایسند با انتشار یادداشتی، یادآوری کرده که ترامپ با خارج کردن آمریکا از توافق‌نامه پاریس و توافق هسته‌ای با ایران، جهان را در معرض خطر قرار داده و از مردم خواست علیه او متحد شوند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، باربارا استرایسند در یادداشتی که در ورایتی منتشر کرده تاکید کرده ترامپ دارد آمریکا و جهان را به ورطه نابودی می‌کشاند و او یک تنه یک سلاح کشتار جمعی است.

وی نوشته است: هر روز صبح که بیدار می‌شوم، وقتی می‌خواهم اخبار را در گوشی‌ام ببینم نفسم را در سینه حبس می‌کنم و با خود فکر می‌کنم: دیگر نمی‌شود بدتر از دیروز باشد اما وقتی اخبار را می‌بینم به این نتیجه می‌رسم که بله باز هم اوضاع بدتر شده است.

وی نوشته است از سال ۲۰۱۶ که وارد باتلاق ترامپ شدیم پزشکان هر روز از ابتلای افراد بیشتری به اضطرب و افسردگی خبر می‌دهند و او با جهل نفس گیرش دارد جهان را تخریب می‌کند. وی با کنار گذاشتن توافق‌نامه آب و هوایی پاریس، با بیرون رفتن از توافق هسته‌ای با ایران هم امنیت این کشور و هم سیاره زمین را در موقعیتی نادرست قرار داده است. او یک سلاح کشتار جمعی یک نفره است و تقریباً دارد آغازگر یک جنگ جهانی می‌شود.

استرایسند ۷۷ ساله به برخورد ترامپ با ویروس کرونا هم اعتراض کرده و نوشته است: رییس جمهور ۲ سال قبل بودجه «مرکز کنترل بیماری‌های همه‌گیر» را قطع کرد چون به علم اعتقادی ندارد.

وی افزوده است: نمی‌توانیم به این نحو ادامه دهیم. خیلی خطرناک است.

وی با اشاره بر اخراج جیمز کومی رییس پیشین اف‌بی‌ای برای خودداری از وفاداری به ترامپ نوشته است: او فکر می‌کند پادشاه است اما ما به پرچم باور داریم نه یک شخص خاص. رییس جمهوری قسم می‌خورد از قانون اساسی حمایت کند، اما ترامپ تصور می‌کند قوانین برای او نیستند و او و منصوبانش در سطخ کاملاً جدید سوء‌رفتار دارند و کسانی را که از قانون پیروی کنند حذف می‌کنند.

این بازیگر پیشکسوت نوشته: جهان ترامپ جهان پارانویا، ریاکاری و دروغ است.

وی افزوده: او بی‌شرمانه پول مالیات‌دهندگان را برای سفرهای مداوم و بازی در استراحت‌گاه‌های ویژه خرج می‌کند.

استرایسند با تاکید بر اینکه آمار ترامپ دروغ است و تولید ناخالص داخلی و رشد شغل‌ها در دوران اوباما رشد سریع‌تری داشتند می‌نویسد اکنون کسری بودجه دو برابر شده و او قصد دارد باز هم به بدهی ملی آمریکا اضافه کند.

وی با یادآوری اینکه ترامپ مسئولیت کارهای خود را هرگز برعهده نگرفته از رای‌دهندگان خواسته است تا در انتخابات ۲۰۲۰ شرکت کنند و می‌نویسد: باید به حقایق اهمیت بدهیم، به سیاره، به همدیگر، به آمریکای تازه‌ای بدون آلودگی هوا، بدون توهین، بدون انتقام نیاز داریم. باید حقیقت را بازیابی کنیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.