شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳

مهدی علی میرزایی:

قول‌های محقق نشده مسئولان جشنواره فیلم فجر برای اعتبار آن خطرناک است

مهدی علی میرزایی

سینماپرس: مهدی علی میرزایی کارگردان «پالتو شتری» گفت: قول‌های محقق نشده مسئولان جشنواره فیلم فجر برای اعتبار آن خطرناک است.

به گزارش سینماپرس، مهدی علی میرزایی کارگردان «پالتو شتری» درباره آخرین وضعیت اکران این فیلم در گفت و گو با خبرنگاران جوان، گفت: با توجه به مسائلی که پیش آمد، این فیلم سال ۹۹ اکران می‌شود، اما به خاطر قولی که از جشنواره فیلم فجر داده بودند انتظار داشتیم در اولویت اکران قرار بگیرد نه اینکه به تعویق هم بیفتد چرا که این موضوع می‌تواند برای اعتبار جشنواره خطرناک باشد.

او افزود: امسال نیز با توجه به کمدی بودن فیلم و وعده‌های عقب افتاده از سال گذشته، باز هم اکران نوروز را به ما ندادند و کماکان باید منتظر تصمیم‌ مسئولان امر بمانیم. فقط می‌توانیم امیدوار باشیم برای سال جدید زمان اکران مناسبی شامل حال ما شود.

این کارگردان ادامه داد: همیشه به برگزاری جشنواره که نزدیک می‌شوند به دنبال اعتبارسازی برای آن هستند و از فیلم‌ها برای حضور و نمایش دعوت می‌کنند ما فیلمسازان نیز طبق قول‌هایی که داده می‌شود و اتفاقاتی که در طول سال می‌افتد فیلم می‌سازیم که اگر قرار باشد حضور در جشنواره امتیازی برای اکران من نباشد فیلم را دربسته نگه می‌دارم و زمان اکران عمومی رونمایی می‌کنم.

این کارگردان ادامه داد: اگر اولویت‌های اکران بر اساس وعده‌های مسئولان جشنواره پیش برود اتفاق خوبی خواهد بود، اما متاسفانه اولویت‌های اکران خارج از سازمان سینمایی انجام می‌شود.

او افزود: از این به بعد برای حضور در جشنواره فیلم فجر مردد خواهم بود مگر اینکه با پول دولتی فیلمم را بسازم، چون واقعا حضور در جشنواره برای بخش خصوصی ریسک بالایی می‌طلبد.

مهدی علی میرزایی بیان کرد: اگر تا الان سکوت کردم به خاطر سیاسی شدن فضای جشنواره امسال بود و نمی‌خواستم در آن فضای ملتهب و حاشیه دار حضور داشته باشم، اما الان در فضایی آرام ترجیح می‌دهم بیان کنم و امیدوارم خروجی داشته باشد.

فیلم سینمایی «پالتو شتری» با بازیگرانی مانند سام درخشانی، بهاره کیان افشار، بانیپال شومون، لیندا کیانی، شاهرخ فروتنیان، افسانه چهره آزاد، پریوش نظریه، علیرضا مهران، طوفان مهردادیان، رضا شیخ انصاری در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.