سه‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲

پنجشنبه ۸اسفند؛

«یک روز طولانی» روی آنتن شبکه چهار می‌رود

یک روز طولانی

سینماپرس: فیلم سینمایی «یک روز طولانی» ساخته بابک بهرام بیگی پنجشنبه ۸ اسفند ماه ساعت ۲۰:۳۰ برای اولین بار از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، واحد تامین برنامه شبکه چهار که برای آخر هفته ی مخاطبان فیلم های جدید را روانه آنتن پخش می کند، برای روزهای ۸ و ۹ اسفند ماه فیلم های سینمایی «یک روز طولانی» و «فاجعه چلنجر» را برای اولین بار روی آنتن می برد.

فیلم سینمایی «یک روز طولانی» به کارگردانی بابک بهرام بیگی در ژانر خانوادگی و اجتماعی، در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. در این فیلم رضا بهبودی، شبنم مقدمی و علیرضا آرا به هنرمندی پرداخته‌اند.
در خلاصه فیلم آمده است، شاهین یک نقاش درون‌گرا است که سالهاست در آلمان ساکن شده و نتوانسته پاسخی به سوال هایش در ارتباط با انسانیت، ارزش ها و مرز بین خوبی و بدی پیدا کند و حالا که به دلایلی از جمله فوت پدر به وطن برگشته نیز ردپاسی از باورهایش نمی‌بیند. او اکنون در مواجهه با نیلوفر، شرایط سختی را پیش رو دارد...
فیلم «فاجعه چلنجر» یک فیلم درام خانوادگی و هیجان انگیز آمریکایی محصول سال ۲۰۱۹ نوشته و کارگردانی شده توسط نیثن وانمیندن است. ستارگانی چون دین کین، گلن مورشوور، اریک هانسون، لس مایلز و اریکا والدورف در این فیلم ایفای نقش می کنند.
این فیلم جمعه ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار سیما، پخش می شود.
خلاصه فیلم: در دهه هشتاد میلادی قرار است آمریکا شاتل فضایی چلنجر را با هفت خدمه ی فضانورد به فضا پرتاب کند. آدام یکی از مهندسین این پروژه شب قبل از پرواز شاتل به همکاران خود هشدار می دهد که محاسبات آنها برای دچار نقص است و احتمال انفجار شاتل وجود دارد. برخی از همکاران با او همراه می شوند ولی برخی دیگر او را مثل همیشه بدبین و عنق خطاب می کنند و حرف هایش را باور نمی کنند.
گفتنی است، واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما هر هفته روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۰:۳۰ جدیدترین آثار سینمایی ایران و جهان را تقدیم علاقه مندان به هنر هفتم می کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.