دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

کارگردان فیلم توضیح می دهد؛

حرف حساب «دشمنان» چیست؟

فیلم سینمایی دشمنان

سینماپرس: علی درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «دشمنان» درخصوص قصه و بازیگران این فیلم توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سینماپرس، علی درخشنده کارگردان فیلم سینمایی «دشمنان»، درباره قصه این فیلم و تلنگری که به مخاطب می‌زند، به خبرنگاران جوان، گفت: من در این فیلم به جای نشان دادن مسائل قشر خاصی از جامعه، فردیت را به تصویر می‌کشم و همه اقشار را نشان می‌دهم؛ چون موضوع این فیلم مسئله‌ای است که بخش عمده آن تنهایی است و ربطی به قشر خاصی ندارد و همه بنا به نوع وضعیت زندگی شان با آن درگیر هستند.

او در خصوص استفاده از بازیگران مستعد و قدیمی‌ مثل رویا افشار و بهره بردن از وجه دیگر توانایی آن‌ها و فرار از کلیشه‌هایی که در ذهن مخاطب مانده، بیان کرد: ما بازیگران مستعد فراوانی از دهه شصت به بعد داشتیم که حضورشان کمرنگ شده است. بی انصافی است که این عزیزان دیده نشوند؛ مهمترین اتفاق در انتخاب بازیگر توجه به فهم و درکی است که او به کاراکتر، فیلمنامه و خواسته کارگردان دارد.

این کارگردان اظهار کرد: قدیمی‌ها پر از اتفاق و خلاقیت و استعداد هستند که از پیش تولید تا پایان فیلمبرداری برای رسیدن به اتفاقی بهتر به کارگردان و کل گروه کمک می‌کنند. این با برنامه بودن آن‌ها و عشق ورزیدن به کار به فیلمساز شعف و عشق می‌دهد. این عزیزان بر عکس برخی بازیگران که با نیت دیگری وارد فضای سینما شده و می‌شوند، عمل می‌کنند. من به شخصه تمایل دارم با این افراد کار کنم.

درخشنده در خصوص جدیدترین فعالیت هنری اش هم گفت: در حال ایده پردازی قصه‌ای که چند سال من را درگیر کرده هستم تا بتوانم آن را بنویسم. این اثر به نویسندگی و کارگردانی خودم خواهد بود. من فیلمنامه نویس نیستم و این اولین اثری است که می‌نویسم چون احساس می‌کنم جهان دیگری دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.