یکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵

پیام گروه تولید فیلم شهریار بحرانی؛

شهادت «حاج قاسم» آغازی دیگر در جبهه حزب‌الله

شهریار بحرانی

سینماپرس: عوامل فیلم سینمایی «آفتاب نیمه شب» به کارگردانی شهریار بحرانی بیانیه‌ای را به بهانه شهادت سردار قاسم سلیمانی منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، عوامل فیلم سینمایی «آفتاب نیمه شب» به کارگردانی شهریار بحرانی بیانیه‌ای را به بهانه شهادت سردار قاسم سلیمانی منتشر کرد.

در متن این بیانیه با عنوان «تا کسی شهید نباشد، شهید نمی‌شود» آمده است:

«سردار سلیمانی ققنوسی است که از خاک پر او صدها هزار موشک برمی‌خیزد. پرواز او آیه‌ای الهی است و نشان از ماجرایی بزرگ و آخرالزمانی دارد. آغاز راه اثرگذاری لشگر شهیدان است.

نور ایمان روشن‌کننده و سیردهنده است. او مسیر خود را به سوی شهادت آغاز کرد و در مسیر حق گام برداشت. خط زندگی او بر صراط مستقیم، چنان بعد و نمایی پیدا کرد که سر به فلک کشید. آن قدر بالا که انتهای آن دیده نمی‌شود. سردار سلیمانی در این مسیر روشن، همزمان راه به سوی آسمان‌های هفتگانه را نیز طی کرد.

اکنون و در این نقطه از تاریخ، دشمنان هر نوع لشگری دارند؛ لشگر زمینی، هوایی، دریایی، اما لشگر شهیدان پایان تمام این صف آرایی‌ها است.

از امروز جهان باید تمام قد بایستد که سردار آسمانی، قاسم سلیمانی این بار با لشگر شهیدان و همراه با ملائک الهی باز می‌گردد؛ «وَأَنْزَلَ جُنُودًا لَمْ تَرَوْهَا»

خدا را شاکریم که با آغازی دیگر در جبهه حزب‌الله مواجهیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.