چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱

به کارگردانی رامین رخ فروز؛

روبرویی یک خانواده با معضلی اجتماعی در «خواب زدگی»

نمایش خواب زدگی

سینماپرس: رامین رخ فروز ، کارگردان نمایش «خواب زدگی» در جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان کرد: این نمایش درباره معضلات اجتماعی است و داستان یک خانواده‌ای با فرزندی کم توان را به تصویر می‌کشد.

به گزارش سینماپرس، رامین رخ فروز کارگردان نمایش «خواب زدگی» که سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شرکت کرده است، درباره این کار به فارس گفت: نمایشنامه این اثر را همسرم نوشته است و من حدود دو سال به اجرای آن فکر می‌کردم.

وی در ادامه افزود: «خواب زدگی» درباره معضلات اجتماعی است و داستان یک خانواده‌ای را روایت می‌کند که فرزندی کم‌توان دارند.

رخ فروز درباره تاثیر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر بر معرفی هنرمندان تئاتر استان‌ها بیان کرد: جشنواره تئاتر فجر، ویترین تئاتر کشور است و قطعا بر معرفی استعدادهای هنری تاثیرگذار است، این جشنواره به نوعی خاستگاه هنرمندان تئاتر ایران است و همه به دنبال حضور در این رویداد برای معرفی خود هستند.  

این کارگردان همچنین گفت: به نظرم تئاتر شهرستان‌ها نیاز به سرمایه‌گذاری بیشتری دارد تا هنرمندان بتوانند بهتر خود را محک بزنند و تبادلی با هنرمندان فعال در تهران داشته باشند.

وی اظهار داشت: همچنین من معتقدم فرصت بیشتری می‌بایست برای رشد تئاتر استان‌ها در جشنواره ایجاد شود. ضمن اینکه کارگاه‌هایی که در طول جشنواره برگزار می‌شود، اتفاق خوبی است که می‌تواند برای هنرمندان استانی به ویژه مناطق کم بضاعت تر نظیر سیستان و بلوچستان که از مرکز دور است، مفید باشد.

چهارمین همایش برگزیدگان جشنواره‌های تئاتر استان‌ها ۵ تا ۱۰ دی ماه در تئاتر شهر و هتل باباطاهر برگزار شد.  سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند ۱۰ تا ۲۰ بهمن ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.