دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

از شبکه مستند؛

«گزارش اقلیت» و «شورش در شهر» روی آنتن می رود

شبکه مستند

سینماپرس: شبکه مستند سیما به مناسبت سالروز حماسه بزرگ ۹ دی ویژه‌برنامه‌های «گزارش اقلیت» و «شورش در شهر» را روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماپرس، مستند «گزارش اقلیت»، روایتی متفاوت از اتفاقات عاشورای سال ۸۸ و ماجراهای پشت پرده آن است. وقایعی که در دل‌آشوب‌های خیابانی رخ می‌دهد و درنهایت به‌روز ۹ دی در تهران و شهرستان‌ها منتهی می‌شود. این مستند هم‌چنین تبعات مختلف فتنه سال ۸۸ و تحریم‌هایی که پس‌ازآن علیه ایران اجرا شد را به تصویر می‌کشد.

حوادثی که پس از انتخابات سال ۸۸ و به‌ویژه در دی‌ماه همان سال رخ داد، به‌عنوان اتفاقاتی فراموش‌نشدنی در ذهن و خاطره مردم و انقلاب اسلامی ماندگار شده است. آشوب‌هایی که با اعتراضات خیابانی به نتیجه انتخابات آغاز شد و دشمنان سعی کردند تا با استفاده از شرایط به وجود آمده، ضربه سنگینی به انقلاب اسلامی بزنند اما با هوشیاری مردم در ۹ دی‌ماه، دست دشمن رو شد و تلاش او ناکام ماند.

این مستند به کارگردانی  مهدی نقویان  امروز (دوشنبه ۹ دی) ساعت ۱۳ از شبکه مستند روی آنتن می‌رود.  

مستند «شورش در شهر»   روایت ناگفته از کاسبان تحریم است و امشب ساعت ۲۰:۳۰  روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این مستند نشان می‌دهد که چه کسانی و با چه تفکری، عامل تحریم‌ها شدند و چه افرادی با دادن نشانی غلط، صنعت هسته‌ای کشور را به خاطر برداشتن تحریم‌ها، نیمه تعطیل کردند و اکنون نیز به اصرار و فریب افکار عمومی به دنبال آزادی سران و عاملان اصلی تحریم‌ها هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.