شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۹

سانسور سیاسی علیه ترامپ؛

حذف حضور ۷ ثانیه‌ای ترامپ از «تنها در خانه ۲» توسط کانادایی‌ها

ترامپ

سینماپرس: فرزند ترامپ از پوشش رسانه‌ای سانسور سیاسی عیله پدر خود در فیلم کمدی دهه ۱۹۹۰ می‌گوید.

به گزارش سینماپرس، حضور ۷ ثانیه‌ای «دونالد ترامپ» در سینمایی «تنها در خانه ۲» حذف شد.

در فیلم سینمایی  «تنها در خانه ۲» در لحظاتی که کوین به هتل محل اقامت خود در نیویورک می‌رود با مردی ملاقات می‌کند که او را بعدها با عنوان رئیس جمهور آمریکا یعنی «ترامپ» شناختیم.

حالا تلویزیون CBS کانادا این فیلم را این‌بار بدون حضور ۷ ثانیه‌ای وی روی آنتن برد.

کانادایی‌ها حضور 7 ثانیه‌ای ترامپ را از «تنها در خانه 2» حذف کردند

مدیران CBS‌ در گفت‌وگوی خود با هالیوود ریپورتر گفته‌اند که این اتفاق معمولاً برای فیلم‌هایی که از تلویزیون پخش می‌شوند می‌افتد؛ سکانسی که دونالد ترامپ در «تنها در خانه ۲» حضور داشت، یکی از چندین صحنه‌ای بود که به دلیل وابسته نبودن به داستان اصلی فیلم حذف شد.

این ویرایش‌ها برای اولین‌بار پس از دریافت حق پخش این فیلم و در سال ۲۰۱۴، قبل از آنکه ترامپ به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود شده بود. در این سکانس کوتاه، ترامپ با شخصیت مکالی کالین در هتل صحبت می‌کند.

نکته مهم و قابل توجه در گفته مدیران این شبکه علت حذف این سکانس است که آن را وابسته نبودن ترامپ به داستان فیلم عنوان کرده‌اند در حالی که شخصیت‌های متعددی نیز در این فیلم و فیلم‌های دیگر وجود دارند که هیچ ربط مستقیمی به فیلم ندارند اما حذف نمی‌شوند.

شاید دلیل این اتفاق مسائل ترامپ با نخست‌وزیر کانادا «جاستین تردور» باشد. او در توئیتی نوشته است که حدس می‌زنم که جاستین تی چندان دوست ندارد که او را مجبور کنم تا پول ناتو یا تجارت را بپردازد.

پوشش رسانه‌ای سانسور سیاسی که ترامپ مدعی است علیه او است، توسط برخی مانند  «دونالد ترامپ جونیور» پسر وی نیز حمایت شده است. او نیز در تویئتی نوشته است که آتش شبکه CBS‌ سکانس ترامپ در تنها در خانه ۲ را زیر فشار گرفته است که منجر به حذف این سکانس از پخش کریسمس شد.

سینما، سینمای جهان، هالیوود،

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.