دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰

به کارگردانی علیرضا همتیان؛

نمایش برگزیده جشنواره تئاتر فتح خرمشهر به تماشاخانه سرو می‌رود

نمایش حال همه ما خوب است

سینماپرس: نمایش برگزیده بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر با حمایت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در تهران اجرای عمومی می رود.

به گزارش سینماپرس، نمایش «حال همه ما خوب است» براساس نمایشنامه ای از باقر سروش و به کارگردانی علیرضا همتیان در تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس از فردا سه شنبه سوم دی ماه روی صحنه می رود.

رضا یاوری، پریسا دوستی، نازنین رفیعی و امیرحسین محمدی بازیگران این نمایش هستند.

این نمایش ۴ جایزه شامل جایزه تقدیر ازبازیگری زن، جایزه دوم بازیگری مرد، جایزه سوم نویسندگی و جایزه سوم کارگردانی را از بیست ودومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر کسب کرده است.

حمید مرادویسی طراح صحنه و لباس، علیرضا همتیان طراح نور، امیررضا مرادی طراح پوستر و بروشور و متین شفیعی مقدم اجرای نور و موسیقی این نمایش را برعهده دارند.

این نمایش از سه شنبه سوم دی ماه تا ۱۳ دی ماه ۹۸ از ساعت ۱۹.۳۰ در تماشاخانه سرو انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

تماشاخانه سرو انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به عنوان مرکز تخصصی نمایش‌های ارزشی با مضامین انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت، با ظرفیت ۱۵۰ نفر در خیابان آیت الله طالقانی، نرسیده به تقاطع خیابان شهید مفتح، جنب ایستگاه مترو طالقانی قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.