یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲

روی آنتن شبکه چهار؛

فراز و فرودهای جشنواره موسیقی «نوای خرّم» در «شب موسیقی»

«شب موسیقی»

سینماپرس: رضا مهدوی در برنامه امشب «شب موسیقی» شبکه چهار سیما میزبان برگزار کنندگان ششمین جشنواره موسیقی «نوای خرّم » می شود.

به گزارش سینماپرس، در این برنامه که امشب اول دی ماه ساعت ۲۳ به صورت زنده پخش می شود، رضا مهدوی در میزبانی از ناصر ایزدی دبیر جشنواره و رضا خرم فرزند زنده یاد همایون خرم و عضو شورای سیاست‌گذاری جشنواره موسیقی «نوای خرّم» از فراز و فرودهای ششمین جشنواره موسیقی «نوای خرّم» می گویند.

در برنامه امشب «شب موسیقی» قطعه غوغای ستارگان زنده یاد همایون خرم که توسط ۶۰ نوازنده ی نوجوان در اختتامیه ی جشنواره اجرا شده است پخش می شود. پخش قطعاتی دیگر از این جشنواره موسیقیایی و یک گفتگوی تولیدی با فرزند زنده یاد همایون خرم در خصوص فعالیت های هنری پدر از دیگر بخش های این برنامه است.
گفتنی است، آیین اختتامیه ششمین جشنواره موسیقی «نوای خرّم» شامگاه پنجشنبه ۲۱ آذر ماه با حضور تعدادی از هنرمندان، شرکت کنندگان و تعدادی از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار وحدت تهران برگزار شدجشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم) از جمله رویدادهای حوزه موسیقی در بخش خصوصی است که طی سال‌های اخیر با همراهی خانواده مرحوم همایون خرم آهنگساز موسیقی ایرانی با هدف ارتقای سطح هنری و موسیقایی و استفاده از نمونه‌ها و الگوهای موجود در هنر ایرانی برای هنرمندان گروه سنی زیر ۱۸ سال توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» با مدیریت بردیا صدر نوری و دبیری ناصر ایزدی برگزار می‌شود. در این جشنواره نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام استادان موسیقی ایران که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی شرکت می‌کنند.
«شب موسیقی» یکی از برنامه های «شب های هنر» است که به تهیه کنندگی حبیب الله ذوالفقاری، پیرامون مسائل موسیقی، یک شنبه شب ها ساعت ۲۳ از شبکه ۴ سیما پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.