شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

در «مأموریت غیرممکن»؛

بازیگر جوکر با تام کروز همبازی شد

شیا ویگهام

سینماپرس: شیا ویگهام برای نقش آفرینی در قسمت‌های هفتم و هشتم مجموعه سینمایی «مأموریت غیر ممکن» انتخاب شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، شیا ویگهام برای انجام یک مأموریت جدید انتخاب شد. او به جمع بازیگران دو فیلم بعدی «مأموریت‌های غیرممکن» اضافه شد تا شاهد نقش آفرینی‌اش در کنار تام کروز باشیم. شیا وینگهام ۵۰ ساله اخیراً در فیلم یک میلیارد دلاری «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس در نقش کارآگاه بازی کرده بود.

تام کروز هم برای ایفای نقش اتان هانت (نقشی که از سال ۱۹۹۶ آن را بازی می‌کند) در این فیلم حضور خواهد داشت. ربکا فرگوسن هم نقش قبلی خود را ایفا می‌کند. وینگهام علاوه بر جوکر، در سریال‌های «امپراتوری بوردواک» و «بازگشت به خانه» نیز نقش آفرینی کرده است.

بعد از موفقیت فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن: فالوت» که فروش ۷۶۱ میلیون دلاری را در گیشه جهانی تجربه کرد، کریستوفر مک کوایر تصمیم گرفت دو قسمت دیگر از این فیلم سینمایی را بسازد. این کارگردان و نویسنده قصد دارد تیم قدرتمندی را در کنار تام کروز بیاورد.

مک کوایر پیش از این در سال ۲۰۱۵ فیلم سینمایی «ملت سرکش» و «فالوت» را از این مجموعه سینمایی محبوب کارگردانی کرده و هر کدام فروش خوبی را ثبت کرده اند. کمپانی پارامونت زمان اکران فیلم بعدی ماموریت غیرممکن را ۲۳ جولای ۲۰۲۱ (۳۰ تیر ۱۴۰۰) و همچنین تاریخ اکران هشتمین فیلم آن را ۵ آگوست ۲۰۲۲ (۱۴ مرداد ۱۴۰۱) اعلام کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.