سه‌شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما؛

رسانه ملی باید پژواک مطالبات و خواسته‌های مردم باشد

علی دارابی

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما بیان کرد که رسانه ملی باید در کنار انعکاس خدمات دولتمردان پژواک مطالبات و خواسته های مردم باشد.

علی دارابی معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی با تقدیر از فعالیت بیست و پنج ماهه آذردشتی در صدا و سیمای استان مرگزی گفت: بر حسب قوانین یک نیروی پرتوان و باتجربه را که بازنشسته شده اند را بدرقه می کنیم و از این پس در خدمت آقای دبیقی از نیروهای پرتوان و خوشفکر در استان مرکزی هستیم.

دارابی با برشمردن ویژگی‌های استان مرکزی در سطح کشور گفت: افتخار می کنم که من هم متعلق به این استان هستم؛ استانی که ظرفیت های متعددی در بحث توریسم، گردشگری و فرهنگی دارد و مهد مفاخر و مشاهیر کشور از جمله رهبر کبیر انقلاب اسلامی است. همچنین این استان در حوزه های زیارتی، کشاورزی، کارگری و صنعتی نیز جایگاه ویژه‌ای در کشور دارد که برای این داشته ها و سرمایه ها باید کار بیشتر و مضاعف انجام دهیم.

وی با برشمردن اولویت‌های کاری مدیران در رسانه ملی و شبکه‌های استانی گفت: باید زبان مردم باشیم، رسانه باید پژواک مطالبات و خواسته های مردم باشد و یکی از جاهایی که باید صدای مردم شنیده و بازتاب داده شود رسانه ملی است.

معاون امور استانهای سازمان صدا و سیما ادامه داد: مردم عزیز هستند و اگر نسبت به سیاستی معترض هستند باید به آنها احترام بگذاریم و  فعالیت‌های رسانه باید امیدآفرین باشد. در عین حال خدمات مسئولان و دولتمردان را هم منعکس کند زیرا دولت برآمده از رای اکثریت مردم است و باید عملکرد و خدمات مسئولین در رسانه ملی منعکس شود و این از مصادیق امیدآفرینی رسانه است.

دارابی در ادامه گفت: رسانه باید مستقل و فراجناحی عمل کند و در حکم پدر برای جامعه باشد. در انتخابات پیش رو نیز وظیفه صدا و سیما فراهم کردن مشارکت گسترده مردم و در سوی دیگر کمک به مسئولان نظارتی و اجرایی برای برگزاری انتخاباتی پرشور است.

وی در پایان گفت: رسانه ملی باید مرجع و مکانی برای جمع شدن نیروهای انقلابی باشد و آنتن رسانه ملی باید در اختیار همه نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و فارغ از گرایش‌های سیاسی قرار گیرد چرا که ما عضو یک خانواده هستیم.

دارابی همچنین بر برنامه ریزی برای حفظ مخاطبان فعلی و افزایش مخاطبان جدید رسانه ملی تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.