چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۹

به کارگردانی کمال تبریزی؛

فیلمبرداری «دست انداز» از نیمه گذشت

فیلم دست انداز

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده از نیمه گذشت.

به گزارش سینماپرس، فیلم «دست انداز» یک فیلم اجتماعی با چاشنی طنز است و در خلاصه داستان آن آمده: رها که علاقه مند به نویسندگی است، آخرین داستان خود را با آرزوهایش همراه می‌کند.

هدی زین العابدین، رویا نونهالی، رضا کیانیان، همایون ارشادی، امید نعمتی و ... بازیگرانی هستند که تاکنون در این فیلم جلوی دوربین رفته اند. به تازگی فیلمبرداری این فیلم سینمایی از نیمه عبور کرده است.  

کمال تبریزی پیش از این قرار بود فیلم سینمایی در «کمال بی شعوری» را بر اساس فیلمنامه‌ای از حسین مهکام بسازد، اما به دلیل اینکه ساخت این فیلم نیاز به امکانات و شرایط خاصی داشت، ساخت آن به سال آینده موکول شد.

اولین نمایش فیلم «دست انداز» در سی و هشتمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر خواهد بود. عوامل این فیلم عبارتند از:

کارگردان: کمال تبریزی، نویسنده فیلمنامه: فرزاد فخری زاده، برنامه ریز و دستیار یک کارگردان: نوا روحانی، منشی صحنه: ماریا میرنژاد، مدیر فیلمبرداری: علی تبریزی، سرپرست گروه فیلمبرداری: اکبر مشکینی، طراح صحنه و لباس: مشکین مهرگان، طراح گریم: مهرداد میرکیانی مدیرصدابرداری: عباس رستگارپور، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، مجری طرح و مدیرتولید: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، عکاس: زهرا مصفا، مدیر تدارکات: بابک پیرهادی، تهیه کننده: محمد آفریده.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.