چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳

روی آنتن شبکه یک؛

«پدرام کریمی» مجری فصل جدید «صبح بخیر ایران» شد

پدرام کریمی در نشست خبری فیلم سینمایی «کارگر ساده نیازمندیم»

سینماپرس: فصل جدید برنامه زنده «صبح بخیر ایران» با بخش‌های متعدد و متنوع از شنبه نهم آذرماه به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

به گزارش سینماپرس، فصل جدید مجله صبحگاهی «صبح بخیر ایران» با تغییرات عمده در قالب برنامه‌سازی، شکل و محتوا و با تدارک بخش‌های متعدد و متنوع از جمله میزهای گفتگو، ارائه نکات آموزشی، مشاوره تحصیلی، ورزشی، کودک و نوجوان، ایرانگردی و ... از روز شنبه نهم آذرماه به صورت زنده به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

میزهای گفت‌وگو که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های این برنامه محسوب می‌شود، روزهای شنبه با تحلیل و بررسی مسائل روز «ورزشی»، یکشنبه‌ها «تاریخ و فرهنگ»، دوشنبه‌ها «اقتصاد»، سه‌شنبه‌ها «علمی و فناوری» و چهارشنبه‌ها با محوریت حواشی روز «سینما» با حضور کارشناسان مطرح و مرتبط تقدیم مخاطبان خواهد شد.

آیتم‌های ویژه «کودک و نوجوان» به همراه بیان نکاتی پیرامون دانش‌آموزان، درس و مدرسه با حضور مجید قناد، «مشاوره تحصیلی» توسط استاد پوردستمالچی، طرح نکات سلامتی با عنوان «صبح و سلامت» با اجرای معراج مژده و همچنین نگاهی به «اخبار روز ورزشی» با اجرا و کارشناسی مهدی توتونچی از دیگر بخش‌های درنظر گرفته شده برای این مجله صبحگاهی است.

همچنین بخش «ایرانگردی» با محوریت آشنایی با تاریخ، آداب و رسوم شهرها و استان‌های سراسر کشور با سفرهای علیرام نورایی به نقاط مختلف ایران و مباحث کارشناسی با موضوع معرفی و بررسی گویش‌های مختلف نیز در بخش «فرهنگستان ادب فارسی» تقدیم علاقه‌مندان و مخاطبان مجله صبحگاهی «صبح بخیر ایران» می‌شود.

فصل جدید «صبح بخیر ایران» با تهیه‌کنندگی داریوش دلیری و اجرای پدرام کریمی کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۶ تا ۸ صبح به روی آنتن این شبکه می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.