سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

روی آنتن شبکه مستند؛

رونمایی از مستند «پاکبان» در «به اضافه مستند»

«به اضافه مستند»

سینماپرس: مستند «پاکبان» به کارگردانی امیر منیری در جدیدترین قسمت برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» رونمایی خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین قسمت از فصل سوم برنامه تلویزیونی «به اضافه مستند» با پخش و بررسی مستند «پاکبان» به کارگردانی امیر منیری از شبکه مستند پخش خواهد شد. در این قسمت و پس از پخش اثر، کارگردان این فیلم و کارشناس برنامه به بحث و بررسی در مورد موضوع این فیلم مستند خواهند پرداخت. علاوه بر این، محمدتقی فهیم و سعید قطبی‌زاده به نقد و بررسی فرمی این مستند خواهند پرداخت.

مستند «پاکبان» اولین تصاویر از دغدغه‌ها و مشکلات قشر زحمت‌کش پاکبان در جامعه است که کمتر خبری در مورد آنان در رسانه‌ها دیده می‌شود. این مستند درباره جعفر باقری یک پاکبان شهرداری است که به واسطه پیداکردن کیفی پر از پول و بازگرداندن آن به صاحبش به خبر اصلی رسانه‌ها تبدیل می‌شود اما بدون آن که سوالی از او در مورد سختی‌های معیشتی‌اش شود به دست فراموشی سپرده می‌شود، او حالا به دلیل مشکل مالی به زندان افتاده است ...

مستند «پاکبان» تلاش کرده است با رویکردی موشکافانه مشکلات و سختی‌های معیشتی قشر پاکبان را مورد بررسی قرار داده و در مقابل، برخورد مسئولین با جعفر باقری را زیر ذره‌بین ببرد.

این مستند که به کارگردانی امیرمنیری در اوما فیلم تولید شده است، برای اولین بار در تلویزیون و برنامه «به اضافه مستند» پخش و رونمایی خواهد شد. این قسمت از برنامه روز سه‌شنبه ۵ آذر ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه مستند پخش خواهد شد و بازپخش آن روزهای چهارشنبه ۶ آذر ساعت ۹ و جمعه ۸ آذر ساعت ۱۳:۳۰ است.

«به اضافه مستند» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که به پخش مستندهای دیده نشده در تلویزیون و بحث کارشناسی پیرامون موضوع مستند می‌پردازد. این برنامه با اجرای سیدمحمدعلی صدری‌نیا و کارگردانی محمدرضا رضاییان با دکوری جدید و آیتم‌هایی متنوع سه‌شنبه‌های هرهفته ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.