دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹

«موری شصت و شش»؛

فیلم جدید برزو نیک نژاد و سه فیلم دیگر مجوز ساخت گرفتند

برزو نیک نژاد

سینماپرس: فهرست آخرین متقاضیان دریافت پروانه ساخت اعلام شد.

به گزارش سینماپرس، آخرین لیست متقاضیان پروانه ساخت سینمایی نشان می‌دهد که  قرار است در گونه کمدی و خانوادگی فیلم ساخته شود.

فیلمنامه‌های «جاده باروتی» به‌ تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی «پناه‌ برخدا رضایی» در گونه خانوادگی، «جذاب لعنتی» به‌ تهیه‌کنندگی «سیدمحسن وزیری» کارگردانی «قدرت الله صلح میرزایی» و نویسندگی «سیدحسین امیرجهانی» در گونه بزه اقتصادی، «خزانه» به تهیه‌کنندگی مشترک «فرید ولی زاده» و «حسن حبیبی» و کارگردانی «عباس خواجوند» و نویسندگی «روناک رنجی» در گونه خانوادگی و «موری شصت و شش» به تهیه‌کنندگی «منصور سهراب پور» کارگردانی «برزو نیک نژاد» و نویسندگی «مهدی نادری» در گونه کمدی خانوادگی آخرین متقاضیان دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی‌اند.

«پناه‌ برخدا رضایی» که بعد از فیلم سینمایی آخرش نزدیک به ۶ سال است که فیلمی نساخته دوباره به عرصه کارگردانی بازگشته و اینبار قصد دارد تا مانند دیگر آثار سینمایی‌اش در ژانر خانوادگی فیلم بسازد. «قدرت الله صلح میرزایی» نیز که سریال «حکایت‌های کمال» را در تلویزیون دارد بعد از مدتی فاصله از سینما قرار است یک فیلم در حال و هوای اجتماعی با رگه‌های بزه‌کاری اقتصادی بسازد. «عباس خواجوند» هم که بیشتر آثار کمدی با بازیگرانی مانند «علی صادقی» و «مهران غفوریان» ساخته است قرار است تا اینبار یک فیلم خانوادگی می‌سازد.  

«برزو نیک نژاد» نیز بار دیگر بعد از فیلم «لونه زنبور» یک کمدی دیگر می‌سازد. البته وی «دوزیست» را نیز آماده اکران دارد و گفته بود که احتمالا فیلم وی در جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.