یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

دوشنبه ۴آذر؛

نسخه باکیفیت «لیلی با من است» روی آنتن شبکه نمایش

شبکه نمایش

سینماپرس: نسخه با کیفیت فیلم سینمایی «لیلی با من است» که اصلاح رنگ و تصویر شده است به مناسبت هفته بسیج دوشنبه ۴ آذرماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، شبکه نمایش که در شیوه کار جدید خود، تاکنون نسخه با کیفیت فیلم های «خانه خلوت»، «شیدا»، «آدم برفی» و ... را پخش کرده است، این بار نسخه با کیفیت فیلم سینمایی «لیلی با من است» ساخته کمال تبریزی را نمایش می دهد.

نسخه با کیفیت فیلم سینمایی «لیلی با من است» توسط لابراتور فیلم اداره کل آرشیو صدا و سیما اصلاح رنگ و تصویر شده است و به مناسبت هفته بسیج دوشنبه ۴ آذرماه ساعت ۲۱ پخش می شود. تکرار این فیلم نیز روز بعد سه شنبه ساعت ۳ بامداد و ۸ صبح پخش خواهد شد.

«لیلی با من است» یک فیلم سینمایی کمدی با بازی پرویز پرستویی، محمود عزیزی و شهره لرستانی درباره یک فیلمبردار تلویزیونی است که از جبهه و جنگ می ترسد و برای اینکه بتواند از صندوق تلویزیون وام بگیرد تا خانه نیمه ساخته اش را تکمیل کند مجبور است برای فیلمبرداری فیلمی مستند از اسرای عراقی به منطقه جنگی برود و این تازه شروع ماجراست.

نظرات

  • قلی ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۲۰:۲۷
    0 0
    به نظر من باید این فیلمهای خوب و سریالهای خوب که قدیما تولید شده را با کیفیت های فوق العاده که علم به اونجا رسیده اصلاح کرد و پخش کرد مثل امیرکبیر که آقای سعید نیکپور درست کرده یا فیلم اجاره نشینها یا همین فیلم لیلی با من است یا فیلم دیدبان و مهاجر و فیلمهایی که خوب بودن این سالها با سوپرکامپیوترها میشه این اثرهای ماندگار را با کیفیتهای فوق العاده اصلاح کرد و پخش کرد از صداو سیما تا مردم کیف کنن فول اچدی و فورکی یا سریال میرزا کوچکخوان و هزارتا فیلم و سریال خوب قدیمی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.