شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹

شرایط حضور اهالی رسانه در جشنواره «سینماحقیقت» اعلام شد

جشنواره سینماحقیقت

سینماپرس: مدیر روابط عمومی جشنواره سینماحقیقت اعلام کرد نمایندگان رسانه‌های جمعی از ۲۵ آبان فرصت دارند در وب‌سایت سینماحقیقت نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

به گزارش سینماپرس، شهنام صفاجو مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت با اعلام ضرورت ثبت‌نام آنلاین اهالی رسانه روی وب‌سایت جشنواره و رزرو بلیت برای ورود به سالن نمایش فیلم‌های بخش مسابقه ملی و سانس ویژه این رویداد سینمای مستند ایران اظهار کرد: نمایندگان رسانه‌های جمعی اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات تخصصی، برنامه‌های رادیو- تلویزیونی و فعالان حوزه مجازی از امروز شنبه ۲۵ آبان ماه ۹۸ به مدت ۱۰ روز فرصت دارند تا ضمن ثبت‌نام روی وب‌سایت سینماحقیقت به نشانی www.irandocfest.ir و ورود به پنل کاربری خود در بخش رسانه، نسبت به تکمیل اطلاعات مورد درخواست اقدام کنند.

به گفته وی، ارایه مشخصات فردی، معرفی‌نامه رسمی از سوی مدیرمسئول یا سردبیر رسانه و نمونه کار سال‌های قبل با مضمون جشنواره سینماحقیقت و فیلم مستند از جمله موارد درخواستی روابط عمومی جشنواره است.

مدیر روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت متذکر شد: با توجه به محدودیت سالن‌های پردیس سینمایی چارسو، دوستانی که کارت خبرنگاری جشنواره را دریافت می‌کنند و قصد حضور در سانس‌های مسابقه ملی و مسابقه بین‌الملل را دارند، می‌بایست نسبت به رزرو بلیت فیلم‌های مورد علاقه خود اقدام کنند.

صفاجو بیان کرد: برای خبرگزاری‌های عمده ۲ کارت و سایر رسانه‌هایی که در زمینه‌ سینما بویژه فیلم مستند فعالیت دارند، یک کارت PRESS اختصاص خواهد یافت. ضمن این که برای کارت منتقدان، گزارشگران رادیو- تلویزیونی، عکاسان، تصویربرداران و عوامل فنی هم پیش‌بینی‌هایی شده که این افراد می‌بایست در زمان ثبت‌نام، گزینه‌ مربوطه را فعال کنند.

وی تاکید کرد: روابط عمومی جشنواره پذیرای خبرنگاران، منتقدان و اعضای تحریریه رسانه‌هایی است که دغدغه‌ فیلم مستند داشته و در طول سال، در زمینه‌ سینمای مستند فعال هستند و کارکرد آن‌ها توسط تیم روابط عمومی رصد شده و نمونه کار آن‌ها در زمان ثبت‌نام نیز به دقت بررسی خواهد شد؛ لذا صرف ثبت‌نام روی سایت جشنواره به معنای دریافت قطعی کارت PRESS نیست.

مدیر روابط عمومی سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت در پایان عنوان کرد: در این دوره‌ سینماحقیقت با مساعدت دبیر محترم جشنواره امکان تخصیص سالن ویژه به اهالی رسانه نیز در دست بررسی است. ضمن این که منتقدان، نویسندگان و خبرنگاران محترم می‌توانند در بخش Video Library فیلم‌های بخش مسابقه ملی، جایزه شهید آوینی و منتخبی از آثار بین‌المللی را بازبینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.