دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

وقتی یک محکوم امنیتی و فعال فتنه سردبیر می شود؛

مصاحبه نشریه داخلی با یک خواننده معلوم الحال مقیم لس‌آنجلس

حسن اسدی زیدآبادی

سینماپرس: « حسن اسدی زیدآبادی» از محکومین امنیتی و فعالان فتنه 88 است، نحوه اعطای مجوز برای سردبیری نشریه ای که محتوای آن مبین اهداف آن است قابل تامل است.

به گزارش سینماپرس، ماهنامه «فصلِ حق ملت» با مدیر مسئولی «مهدی دریس پور» و سردبیری «حسن اسدی زیدآبادی» منتشر می‌شود، این نشریه در جدیدترین شماره خود اقدام به نشر مصاحبه‌ای با «حسن شماعی زاده» آهنگساز و خواننده مقیم لس‌آنجلس کرده است!


مقدمه این گزارش ضدتبلیغ و عجیب قابل تامل است؛ در چشم برهم زدنی فهرست «ضدانقلاب» چنان بلند شد که نه فقط صاحب منصبان نظام سیاسی پیشین و وابستگان به دربار و هسته اصلی قدرت مطلقه استبدادی، بلکه کارخانه دار، تاجر، خواننده، بازیگر و به‌طورکلی هرکس را که سوپراستار آن دوره بود نیز در برگرفت. گویا توده انقلابی سرشار از خشمِ ناشی از نابرابری، هر دارایی را که در دست سوپراستارهای عصر پهلوی می دید به حساب نداری خود می گذاشت و به دنبال مال خود در جیب دیگرانی بود که به قول معروف «توی چشم» بودند؛ البته شاید این متوقف نماندن مصادره ها در حد مقامات فاسد سیاسی و حکومتی علامتی مهم در اثبات ابعاد اجتماعی و فراسیاسی انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ باشد.


این نشریه در ادامه موضوع مصادره خانه این خواننده  گریخته از وطن را به نوعی ارایه کرده است که برای خواننده جای تامل در خصوص ناحق بودن همه  احکام صادره از سوی دادستانی یا محاکم انقلاب باقی نمی ماند.


ملاحظه :
«حسن اسدی زیدآبادی» از محکومین امنیتی و فعالان فتنه است، نحوه اعطای مجوز برای سردبیری نشریه ای که محتوای آن مبین اهداف آن است قابل تامل است.

*مشرق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.