جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

مدیر ارتباطات جشنواره خبر داد:

سامانه فروش بلیت‌های جشنواره راه‌اندازی می شود

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: آرش عباسی، مدیر ارتباطات و اطلاع رسانی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از راه‌اندازی سامانه‌ای برای فروش بلیت جشنواره به صورت آنلاین خبر داد.

به گزارش سینماپرس، آرش عباسی ضمن اعلام این خبر گفت: از آنجایی که یکی از مشکلات هر ساله جشنواره، ازدحام تماشاگران و بی نظمی‌های غیر قابل پیش‌بینی بود، امسال تصمیم بر آن شد که سایت بلیت‌فروشی راه‌اندازی شود و علاقه‌مندان قبل از جشنواره بتوانند بلیت سانس‌های مورد نظرشان را رزرو و خریداری کنند.

مشاور دبیر جشنواره فیلم کوتاه تهران افزود: بهای بلیت برای هر سانس ۱۰ هزار تومان در نظر گرفته شده و سامانه فروش آن از طریق سایت «سینما تیکت» خواهد بود اما فیلم‌سازانی که اثرشان به جشنواره راه پیدا کرده، بر حسب کد تخفیف - که به آن‌ها تحویل داده می‌شود - می‌توانند یک روز پیش از شروع بلیت‌فروشی آنلاین برای هر سانس بلیت رایگان دریافت کنند. همچنین به کسانی که ۳۰ سانس را خریداری کنند ۵۰ درصد تخفیف تعلق خواهد گرفت.

عباسی ادامه داد: برای تمامی فیلم‌های این دوره از جشنواره، صفحه‌ای در سایت سینما تیکت ایجاد می‌شود که فیلم‌ها در آن از طریق تیزر، پوستر و اسامی عوامل، معرفی می‌شوند و مخاطبان پیش از خرید بلیت می‌توانند از این طریق اطلاعات مربوط به هر فیلم را کسب کنند.

وی افزود: همچنین در طول ایام برگزاری جشنواره به صورت روزانه و حضوری نیز از طریق گیشه، بلیت فروخته خواهد شد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.