جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

در سایه غفلت سینماگران ایرانی؛

راه اندازی خط تولید آثار ضدایرانی در رژیم صهیونیستی

فیلم سینمایی «مأمور مخفی»

سینماپرس: برنامه اسرائیل برای تولید فیلم و سریال علیه ایران، تداوم دارد و رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران، سریال می‌سازد.

به گزارش سینماپرس، در حالی که سینمای ایران سال‌هاست از تولید فیلم و سریال ضداسرائیلی کوتاه آمده و محصول قابل اعتنایی در این زمینه نمی‌بینیم، در مقابل، رژیم صهیونیستی، خط تولید آثار ضدایرانی را راه انداخته است.
هنوز مدت چندانی از اکران فیلم اسرائیلی «مأمور مخفی» علیه ایران نگذشته که رسانه‌ها از تلاش دستگاه رسانه‌ای این کشور برای ساخت یک سریال ضدایرانی خبر دادند. این سریال نیز همچون مورد قبلی در ژانر جاسوسی ساخته می‌شود و «تهران» نام دارد! همان طور که فیلم «مأمور مخفی» به ماجرای نفوذ در برنامه هسته‌ای ایران و ترور دانشمندان هسته‌ای ارتباط داشت، سریال «تهران» هم روایتگر یک هکر اسرائیلی است که در اولین مأموریت خود، قصد از کار انداختن رآکتور هسته‌ای ایران را دارد. در این فیلم هم تلاش می‌شود تا دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی آن‌قدر قدرتمند نشان داده شود که جاسوس‌های اسرائیلی در داخل ایران جولان می‌دهند!
از نکات قابل تأمل درباره سریال ضدایرانی که اسرائیل قصد تولید آن را دارد، حضور چند بازیگر ایرانی تبعه خارج از کشور است. ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی توسط رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران، نشان‌دهنده وحشت این رژیم از کشورمان و تلاش آنها برای ضربه ‌زدن به حق استفاده ملت ایران از این فناوری است.


*کیهان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.