چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴

کمپانی HBO اعلام کرد؛

بازگشت بازی تاج وتخت با «خانه اژدها»

سریال بازی تاج و تخت

سینماپرس: با لغو ساخت یکی از سریال‌هایی که قرار بود به صورت پیش درآمد از سریال بازی «تاج و تخت» ساخته شود، سریال جدیدی با نام «خانه اژدها» ساخته می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی پیش درآمدی بر اساس سریال بازی «تاج وتخت» با اقتباس از کتاب «آتش و خون» به نویسندگی جرج آر. آر. مارتین ساخته خواهد شد که عنوان آن نیز «خانه اژدها» اعلام شده است.

اتفاقات این سریال ۳۰۰ سال پیش از رویدادهای سریال «بازی تاج و تخت» روی خواهد داد و داستان خاندان تارگرین را روایت می‌کند. میگل سپاچنیک کارگردان شش قسمت از سری «بازی تاح و تخت» چند قسمت از این سریال را نیز کارگردانی می‌کند.

کمپانی HBO اعلام کرده این سریال ده قسمتی خواهد بود و جرج مارتین به همراه رایان کاندال خالقان این سریال خواهند بود.

کیسی بلویز رییس برنامه‌های کمپانی HBO می‌گوید: دنیای بازی تاج و تخت از لحاظ داستانی بسیار غنی است و ما به دنبال آن هستیم که این بار داستان خانواده تارگرین را روایت کنیم. اچ بی او همچنین جزئیات جدیدی از قیمت‌های استفاده کردن از سرویس‌های استریم این شبکه صحبت کرد.

این خبر ساعاتی بعد از لغو ساخت یکی دیگر از پیش درآمدهای این سریال عنوان شد. نائومی واتس، نائومی اکی، الکس شارپ و جاش وایتهاوس بازیگران این سریال بودند که به صورت آزمایشی فیلم برداری شده بود، اما مورد توجه شبکه HBO قرار نگرفت و قصد ساخت آن را ندارد. داستان این سریال هزاران سال قبل از اتفاقات «بازی تاج و تخت» رخ داده است. گفته می‌شود به غیر از «خانه اژدها» ساخت پروژه‌های دیگری که به بازی تاج وتخت مربوط هستند، متوقف شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.