دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

در سی‌وششمین دوره جشنواره؛

معرفی داوران بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران

جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: «جینا دلابارکا» دبیر جشنواره فیلم کوتاه Show Me Shorts در سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به عنوان یکی از داوران بخش بین‌الملل حضور دارد.

به گزارش سینماپرس، «جینا دلابارکا» از نیوزلند یکی از پنج داور بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره فیلم کوتاه تهران خواهد بود. تحصیلات او در زمینه کارشناسی هنری سینما و همچنین کارشناسی تبلیغات در بازاریابی و مدیریت از دانشگاه ویکتوریا در شهر ولینگتون است.


بر اساس این گزارش، دلابارکا دبیر و یکی از مؤسسان جشنواره فیلم کوتاه Show Me Shorts نیوزلند است که جشنواره‌ پیشرو فیلم کوتاه نیوزلند به شمار می‌آید. این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های مورد تأیید آکادمی اسکار بوده که سالانه فیلم‌های بی‌شماری از سراسر دنیا متقاضی حضور در آن هستند. وی پیش از دبیری جشنواره Show Me Shorts در بخش بازاریابی و تبلیغات در صنعت فیلم فعالیت داشت.

خانم دلابراکا همچنین با عضویت در هیأت مدیره سازمان جهانی کنفراس فیلم کوتاه، در راستای ارتقای فیلم کوتاه و اتحاد جهانی جامعه فیلم کوتاه فعالیت می‌کند و در عین حال مدیر و یکی از صاحبان سالن مهم سینمای فرهنگی و هنری در شهر اوکلند است.

گفتنی است؛ «توری فیناچیارو» از کشور بلژیک، «شوبرا گوپتا» از کشور هند، «ژوآوو گارسیا بورخس» از کشور پرتغال، و «احمد الستی» از ایران، به ‌عنوان دیگر اعضای هیأت داوران، آثار بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره را داوری خواهند کرد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران از ۱۸ تا ۲۴ آبان در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.