دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۱

به کارگردانی افشین صادقی؛

«زنبور کارگر» با موضوع قصاص به فجر ۳۸ می رسد

فیلم سینمایی «زنبور کارگر»

سینماپرس:د مشاور تهیه‌کننده فیلم «زنبور کارگر» تأکید کرد این فیلم حتماً برای حضور در سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا گمرکی تهیه‌کننده سینما با اشاره به فعالیت‌های خود در سینما به مهر گفت: در حال حاضر فیلم سینمایی «زنبور کارگر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی افشین صادقی را در دست تولید داریم که در مرحله انتخاب آهنگساز است، در این پروژه من به عنوان مشاور تهیه‌کننده حضور دارم و سعید نعمت اله نویسنده فیلمنامه است.

وی با اشاره به اینکه این فیلم درباره تقاص است، توضیح داد: حمید فرخ‌نژاد، شبنم مقدمی، سعید آقاخانی، حسین مهری، علیرضا آرا، مارال فرجاد، مجید نوروزی، ستایش موسوی، داریوش سلیمی، علی اولیایی و پگاه آهنگرانی نیز از بازیگران این پروژه هستند.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: در خلاصه قصه «زنبور کارگر» آمده است بیوک که سال‌ها پیش زنش را به دلیل اهمال پزشکی از دست داده، در نزاعی کشته می‌شود. حالا دختر او درصدد قصاص قاتل است. در این میان تنها شاهد، دوست قاتل است.

وی ادامه داد: این فیلم حتما برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود و معتقدم که از جمله پروژهای سینمایی خوب امسال به شمار می‌رود.

گمرکی با اشاره به فیلم سینمایی «آقای سانسور» به کارگردانی علی جبارزاده هم گفت: این فیلم بعد از گذشت بیش از یک سال همچنان در انتظار دریافت نوبت اکران است و هنوز موفق نشده است در سینماها اکران شود، متاسفانه در حال حاضر سرگروه‌های سینمایی روند اکران فیلم‌ها را در دست دارند و هرآنچه بخواهند همان می‌شود. متاسفانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشخصاً سازمان سینمایی هم هیچ قدمی در رفع این مشکل برنمی‌دارند.

وی تاکید کرد: سینماداران تنها فیلم‌هایی را اکران می‌کنند که بازیگران شناخته شده و مخاطب‌پسند داشته باشد در غیر این صورت حتی اگر بهترین فیلم را داشته باشیم باز هم پشت درهای بسته اکران می‌ماند. همین مسائل سبب می‌شود تا فیلم‌های کمتری در حوزه سینمای مستقل تولید شود و مشکلات اقتصادی برای کسانی که از سینما درآمدزایی می‌کنند پیش می‌آید.

گمرکی در پایان درباره جدیدترین پروژه سینمایی خود گفت: به زودی قرار است فیلمی را با نام «جنس لطیف» با کارگردانی محسن آقاخان جلوی دوربین برود که تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.