سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱

در سی‌وششمین دوره جشنواره؛

اولین راه‌یافته‌ها به بخش ملی جشنواره فیلم کوتاه

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: دو فیلم‌ تجربی «تا ابد سکوت» و «پیدایش» از برگزیدگان جشنواره منطقه‌ای شبدیز به صورت مستقیم به سی‌وششمین جشنواره بین‌الملی فیلم کوتاه تهران راه پیدا کردند.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌های تجربی «تا ابد سکوت» به کارگردانی سامان آریان‌پور از کرمانشاه و «پیدایش» به کارگردانی آبتین مظفری از تهران که در «شصت‌ودومین جشنواره منطقه‌ای شبدیز کرمانشاه» به صورت مشترک برنده تندیس بهترین فیلم تجربی این جشنواره منطقه‌ای شدند، به صورت مستقیم وارد بخش مسابقه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شدند.


بر اساس آیین‌نامه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، فیلم‌هایی که در جشنواره‌های منطقه‌ای سینمای جوان در سال ۹۷ موفق به اخذ جایزه بهترین فیلم یا بهترین کارگردانی در بخش‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی شده‌اند، مشروط به آن که تاکنون در جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به نمایش درنیامده باشند، مستقیما به بخش مسابقه سینمای ایران راه پیدا می‌کنند.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌دبیری سیدصادق موسوی، ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.