دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵

تکمیل پازل سلبریتی سازی در رسانه ملی؛

استعدادیابی مداحی روی آنتن سیما!

بیچارگی صدا و سیما در چهل سالگی انقلاب

سینماپرس: متاسفانه رسانه ملی در اقدامی قابل تامل پازل سلبریتی سازی خود را کامل نمود و مسابقه تلویزیونی «نغمه عشاق» را با محوریت کشف استعدادهای مداحی از امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می برد!

به گزارش سینماپرس، مسابقه تلویزیونی «نغمه عشاق» که برای اولین بار و با هدف کشف و تشویق استعدادهای مدح و مرثیه ائمه معصومین (ع) در تلویزیون تهیه و تولید شده است از امروز دوشنبه ۲۲ مهرماه روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

این مسابقه که برای رده سنی نوجوانان و جوانان در نظر گرفته شده است با حضور ۴۰۰ شرکت کننده برگزار خواهد شد که در اولین دوره از این رقابت ها، شرکت کنندگان در سه مقطع دبستانی، متوسطه اول و متوسطه دوم به رقابت خواهند پرداخت.

پخش تصاویری از مرحله ابتدایی مسابقه، پشت صحنه آماده شدن نوجوانان برای این رقابت معنوی و همچنین گفتگوی محمدعلی آوینی با شرکت کنندگان از بخش های مسابقه تلویزیونی «نغمه عشاق» به شمار می رود.

مسابقه استعدادیابی مداحی «نغمه عشاق» به تهیه کنندگی حسن صدخسروی کاری از گروه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما با همکاری فرهنگسرای اندیشه است که از امشب تا پایان ماه صفر هر شب ساعت ۱۹:۳۰ با اجرای هادی ربیعی پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.