جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

پرواز همای مطرح کرد:

فیلم‌سازان مستقل برای انتخاب حرفه‌ای‌ موسیقی‌ها، موسیقی خوب گوش کنند

پرواز همای در نشست رسانه‌ای هفتمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید»

سینماپرس: پرواز همای خواننده کشورمان که در خلال هفتمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید» به برگزاری کارگاه موسیقی پرداخته بود، عنوان کرد که صاحبان فیلم‌های مستقل باید موسیقی خوب گوش کنند.

به گزارش سینماپرس، پرواز همای خواننده کشورمان که در هفتمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید» حضور پیدا کرده بود و مسئولیت برگزاری کارگاه‌های موسیقی فیلم را داشت به مهر اظهار کرد: جشنواره‌های مستقل به دلیل کمبود بودجه امکانات تبلیغاتی زیادی ندارند و به تبع آنطور که باید، دیده نمی‌شوند، بنابراین لازم است از چنین جشنواره‌هایی حمایت شود.

وی ادامه داد: جشنواره فیلم مستقل «خورشید» با کمترین امکانات و بودجه مادی کار خود را پیش می‌برد. هنرمندان سعی کرده‌اند در این جشنواره حضور داشته باشند و به‌عنوان مشاور و از ابعاد هنری به این جشنواره کمک کنند. من هم در بخش موسیقی در کنار جشنواره بوده‌ام. امیدوارم اساتید و چهره‌های هنری به این جشنواره ملحق شوند و کمک کنند.

این خواننده گفت: سینمای مستقل بودجه کمی دارد و فیلم‌هایی که در این فضا ارائه می‌شود یا موسیقی ندارند و یا موسیقی انتخابی استفاده می‌کنند.

همای اظهار کرد: پیشنهاد می‌کنم کسانی که در زمینه سینمای مستقل فیلم می‌سازند، موسیقی خوب گوش کنند تا در انتخاب موسیقی‌ها بتوانند حرفه‌ای‌تر عمل کنند.

وی در پایان درباره برگزاری کارگاه موسیقی فیلم در جشنواره «خورشید» نیز گفت: در این جشنواره کارگاه بسیار خوبی برگزار شد و نتایج خوبی از این کارگاه گرفتیم. از آقای سخاوت دوست هم ممنونم که در این کارگاه حضور پیدا کردند.

هفتمین جشنواره فیلم مستقل «خورشید» به دبیری مهدی یارمحمدی شب گذشته با برگزاری آیین اختتامیه در خانه هنرمندان ایران به کار خود پایان داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.