سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

در سی و ششمین دوره؛

یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی برندگان جشنواره فیلم کوتاه تهران

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: امسال و در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی به برگزیدگان بخش مسابقه ایران اهدا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، در بخش مسابقه ملی سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، تندیس جشنواره به همراه ۲۰۰ میلیون ریال به عنوان جایزه بهترین فیلم در بخش سینمای ایران به تهیه‌کننده اثر تعلق می‌گیرد.

همچنین جایزه ویژه هیات داوران در بخش فیلم‌های داستانی یا تجربی تندیس جشنواره و ۱۵۰ میلیون ریال، جایزه بهترین فیلم تندیس جشنواره و ۲۰۰ میلیون ریال، برای بهترین کارگردانی در بخش فیلم داستانی و تجربی به تفکیک، تندیس جشنواره و ۱۲۰ میلیون ریال، برای بهترین کارگردانی در بخش فیلم مستند و پویانمایی و بهترین فیلم‌نامه به تفکیک، تندیس جشنواره و ۱۰۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

برای بهترین تحقیق و پژوهش در فیلم مستند، بهترین صدای فیلم (صدابرداری یا صداگذاری)، بهترین تدوین و بهترین فیلم‌برداری، هر کدام تندیس جشنواره و ۷۰ میلیون ریال جایزه نقدی در نظر گرفته شده است.

در کنار این جوایز هیات داوران می‌تواند حداکثر سه دیپلم افتخار و ۵۰ میلیون ریال به هر یک از رشته­های بازیگری، موسیقی، عنوان‌بندی، جلوه‌های ویژه، طراحی صحنه، لباس و… در فیلم کوتاه اهدا کند و به بهترین فیلم از نگاه مردمی نیز ۱۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به دبیری سیدصادق موسوی، ۱۹ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.