دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۳

با همکاری سازمان سینمایی و فرهنگستان هنر؛

مجموعه نشست‌های پژوهشی تاریخ سینمای ایران برگزار می‌شود

فرهنگستان هنر

سینماپرس: مجموعه نشست‌های پژوهشی تاریخ سینمای ایران برگزار می شود.

به گزارش سینماپرس، معاونت توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی با همکاری معاونت هنری فرهنگستان هنر در قالب مجموعه نشست‌های پژوهشی، به پژوهش‌های انجام شده با موضوعات گوناگون مربوط به تاریخ سینمای ایران می پردازد.

در این نشست‌ها که از ۱۵ مهرماه آغاز می‌شود، پژوهشگران تاریخ سینمای ایران، بررسی‌ها و تحلیل‌های خود را درباره موضوعاتی مانند تعریف و طبقه‌بندی قصه‌های فیلم‌های ایرانی، نظریه و نظریه‌پردازی، تاریخ گرافیک، نقد و موسیقی در سینمای ایران، نظام ستاره‌ای و ستاره‌سازی و …  در نشست‌های تخصصی ارایه می‌کنند.

در مرحله نخست، مجموعه نشست‌های پژوهشی تاریخ سینمای ایران،  ۱۲ نشست با حضور ۹ پژوهشگر برگزار می‌شود و در برنامه‌های آتی این برنامه تخصصی، پژوهشگران شناخته شده دیگر تحقیقات خود را ارایه خواهند کرد.

مرکز هنرپژوهی نقش جهان میزبان این رویداد سینمایی است و نشست‌ها طبق برنامه و با همکاری این مرکز دوشنبه هر هفته ساعت ۱۶ برپا می‌شود.

جدول برنامه، موضوعات و اسامی پژوهشگران به زودی منتشر خواهد شد.

شرکت در این نشست‌ها که در خیابان ولی عصر(عج) - بعد از خیابان شهید بهشتی- ضلع جنوبی پارک ساعی- شماره ۲۱۶۹ – مرکز هنرپژوهی نقش جهان برگزار می شود، برای پژوهشگران، دانشجویان و عموم علاقه‌مندان آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.