دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲

برای سومین قسمت؛

جان واتس کارگردان «مرد عنکبوتی» می‌شود

مرد عنکبوتی

سینماپرس: جان واتس به تازگی برای کارگردانی سومین قسمت «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» انتخاب شده است.

به گزارش سینماپرس به نقل از ددلاین، پس از توافق کمپانی مارول و سونی برای همکاری در ساخت سومین فیلم سینمایی «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، اعلام شد جان واتس برای کارگردانی قسمت سوم این فیلم باز خواهد گشت.

منابع خبری اعلام کردند برای ساخت این فیلم، به زودی قرارداد دو میلیارد دلاری با کارگردان بسته می‌شود. زمانی که مذاکرات قبلی سونی و دیزنی با شکست مواجه شد، صحبتی با واتس نشد و شانس او برای کارگردانی این پروژه خیلی کم بود.

کوین فایگی رئیس کمپانی مارول و تهیه کننده «مرد عنکبوتی» در انتخاب عوامل فیلم‌ها نقش مستقیم دارد. واتس در سال ۲۰۱۵ با فیلم «ماشین پلیس» که در جشنواره ساندنس به نمایش گذاشته شد، توسط فایگی برای کارگردانی «مرد عنکبوتی» انتخاب شد.

فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، ۸۸۰ میلیون دلار برای سونی درآمدزایی داشت و فروش نسخه جدید آن با نام «مرد عنکبوتی: دور از خانه» امسال از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد و به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سونی تبدیل شد.

گفتنی است، طی توافق جدید سونی، مارول و دیزنی، دیزنی در ۲۵ درصد از بودجه ساخت فیلم سرمایه گذاری می‌کند و سونی نیز هزینه انتشار این فیلم را بر عهده خواهد گرفت. شخصیت مرد عنکبوتی با بازی تام هالند در فیلم آتی مارول و دیزنی نیز حضور خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.