یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹

ساداتیان؛

تهیه‌کننده «متری شیش و نیم» از کاهش مخاطب سینما می‌گوید

سیدجمال ساداتیان

سینماپرس: سیدجمال ساداتیان تهیه کننده فیلم «متری شیش و نیم» دوشنبه ۸ مهرماه میهمان برنامه «نمای نقره ای» رادیو نمایش است.

به گزارش سینماپرس، «نمای نقره ای» برنامه سینمایی رادیو نمایش است که با اجرای محمود گبرلو به تحلیل و ارزیابی سینمای ایران می پردازد.

«نمای نقره ای» روز دوشنبه ۸ مهرماه میزبان سیدجمال ساداتیان است که این هفته درباره اینکه چرا تعداد تماشاگران سینما افزایش پیدا نمی کند و دلیل پرفروش بودن فیلم «متری شیش و نیم» با او گفتگو خواهد کرد.

این برنامه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای محمود گبرلو دوشنبه ها ساعت ۲۱ از رادیو نمایش پخش می شود. همچنین غزاله پورخاکی آخرین خبرهای سینمایی را به سمع شنوندگان می رساند.

رادیو نمایش امشب یکشنبه هفتم مهر ماه نیز مجله موسیقی «نت کوک» را با اجرای رضا مهدوی روی آنتن می برد که در این برنامه، درباره تصنیف «آتش کاروان» علیرضا افتخاری و یکی از ترانه های محسن چاووشی صحبت خواهد شد، در «نت کوک امشب» رادیو نمایش، ایرج عباسی از خبرهای موسیقی می گوید و در بخش دیگری از برنامه نیز با هوشنگ جاوید درباره موسیقی محلی گفتگو خواهد شد. همچنین در قسمتی دیگر از این برنامه به معرفی کتاب در حوزه موسیقی و تعریفی از خنیاگران نیز خواهد پرداخت.

علاقه مندان به موسیقی می توانند یکشنبه ها ساعت ۲۱ شنونده مجله موسیقی «نت کوک» به تهیه کنندگی رویا ولی زاده از رادیو نمایش باشند.

برنامه های رادیو نمایش را بر روی موج اف ام ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز بشنوید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.