چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

در نقش رئیس تبهکاران؛

ویل اسمیت به درام جنایی نتفلیکس پیوست

ویل اسمیت

سینماپرس: ویل اسمیت نقش رییس گروه تبهکاران را در درام «انجمن» محصول نتفلیکس بازی خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، ویل اسمیت بازیگر مشهور سینمای جهان نقش نیکی بارنز رییس گروه تبهکاران را در درام «انجمن» (The Council) محصول نتفلیکس بازی می کند.

درام هیجانی «انجمن» درباره یک سندیکای تبهکاری شامل هفت مرد سیاهپوست در دهه های ۷۰ و ۸۰ میلادی است که با هدف ایجاد یک شهر خودکفا و مستقل کنترل هارلم را در دست می گیرند، بارنز که یک شخصیت واقعی بود با مافیای ایتالیایی آمریکایی در توزیع بین المللی مواد مخدر مشارکت داشت تا اینکه در سال ۱۹۷۸ دستگیر شد و پس از آن به حبس ابد محکوم شد وی سرانجام در سال ۲۰۱۲ از دنیا رفت با این حال مرگ بارنز تا سال جاری میلادی به رسمیت شناخته نشد. نقش شخصیت بارنز در فیلم «گانگستر آمریکایی» ریدلی اسکات توسط کوبا گودینگ جونیور ایفا شده بود.

پیتر لندسمن که درام ورزشی «ضربه مغزی» را در سال ۲۰۱۵ با بازی ویل اسمیت کارگردانی و نویسندگی کرده بود، در حال نوشتن فیلمنامه «انجمن» است.

ویل اسمیت که یکی از تهیه کنندگان این فیلم نیز است به تازگی در نقش جنی در لایواکشن «علاءالدین» محصول دیزنی بازی کرده است او اکتبر امسال نیز با فیلم علمی تخیلی «مرد ماه جوزا» به کارگردانی آنگ لی و به تهیه کنندگی پارامونت به سینماها می آید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.