یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

دنیای هالیوود؛

کمپانی دیزنی کمپین جوایز راه انداخت

والت دیزنی

سینماپرس: کمپانی دیزنی با هدف موفقیت در اسکار ۲۰۲۰، برای پنج فیلم از جمله «انتقام جویان: پایان بازی» کمپین جوایز راه انداخت.

به گزارش سینماپرس به نقل از سینما بِلِند، دیزنی که با خرج‌ زیاد بیشترین سهم از گیشه امسال هالیوود را در بین استودیوهای هالیوود به خود اختصاص داد، قصد دارد با فیلم‌های ابرقهرمانی، انیمیشن و لایو اکشن‌ جوایز سینمایی را تصاحب کند.

این شرکت کمپینی راه انداخته و پنج اثر شامل فیلم سینمایی «انتقام جویان: پایان بازی»، لایو اکشن «شیر شاه» و «علاءالدین»، انیمیشن «داستان اسباب بازی ۴» و «یخ زده ۲» را معرفی کرده است که برای معرفی به اسکار به رأی گذاشته شده اند.

در این بین فیلم‌ها و انیمیشن‌هایی مثل «کاپیتان مارول»، «دامبو»، «مالیفیسنت: معشوقه شیطان» و «جنگ ستارگان: اسکای واکر برمی‌خیزد» از حضور در این کمپین رقابتی باز ماندند؛ به نظر می‌رسد دیزنی قصد دارد «انتقام جویان» بدون داشتن رقیب جدی جوایز بخش‌های اصلی را تصاحب کند؛ چرا که «جنگ ستارگان» را به این کمپین راه نداد.

به دنبال موفقیت فیلم سینمایی «پلنگ سیاه» در اسکار سال گذشته با نامزدی در بخش بهترین فیلم و تصاحب سه جایزه، دیزنی قصد دارد چنین برنامه‌ای را برای «انتقام جویان: پایان بازی» هم رقم بزند. شانس‌هایی که برای این فیلم در نظر گرفته شده نامزدی اسکار در بخش بهترین جلوه‌های بصری، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم و حتی کاندیدا شدن رابرت داونی جونیور در بخش بهترین بازیگر مرد است.

در بخش بهترین انیمیشن نیز «داستان اسباب بازی ۴» و «یخ زده ۲» به احتمال فراوان نامزد خواهند شد. قسمت های قبلی هر دو انیمیشن‌ در زمان خود جایزه اسکار را تصاحب کرده بود. دیزنی سال پیش عنوان بهترین انیمیشن سال را به انیمیشن «مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی» محصول سونی واگذار کرده بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.