به گزارش خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران ، فراستی با بیان این مطلب که فیلم متاثر از کارهای تلویزیونی است گفت: این فیلم هنوز وارد سینما نشده و اساسا ویدئویی است.
وی افزود: ساختار و ریتم این فیلم بسیار تلویزیونی است. دو سوم بیشتر این اثر در یک عکاسی می گذرد اما لوکیشن عکاسی اجازه میزانسن جدی به فیلمساز نمی دهد و حتی شوخی های موقعیتی نیز خوی کار نمی شود.
کیایی در پاسخ به نقدهای فراستی اظهار داشت: وقتی فیلم را در اکران خصوصی دیدم به این نتیجه رسیدم که 20 دقیقه اول فیلم کند است و حس کردم باید کار را کوتاه کنم و با فضای کلی فیلم همخوانی ندارد و به همین دلیل 4 دقیقه از کار کوتاه شد همچنین باید انگیزه فرشید برای گروگانگیری پرداخت بیشتری می شد و من این ضعف را قبول دارم.
وی تصریح کرد: فیلم 200 میلیون در تهران و 300 میلیون در شهرستان فروخته و تصور می کنم نسبت به وضعیت نا بسامان فروش رقم خوبی است.
در ادامه فراستی با انتقاد از بازی رضا عطاران گفت: عطاران در سینما تبدیل شده به شخصی که هیچ نشانی از کاراکتر در آن دیده نمی شود تمام بازیهایش تکراری است و به ورطه پیش پا افتاده بودن سقوط کرده است.
کیایی نیز در پاسخ گفت: شخصیت های فیلم کاریکاتورند و رئال نیستند و نقش سالار نیز از این قائده مستثنی نیست و من معتقدم عطاران در اینجا شیرینی کار است. از سوی دیگر قرار بود بار قصه بر روی فرشید باشد و طبیعتا سالار بیش از این جای کار نداشت و در ضمن این را هم بگویم به خاطر نام فیلم در تیزر تلویزیونی عنوان خوانده نمی شود و این جای تعجب دارد.
فراستی نیز در ادامه اظهار کرد: من همچنان معتقدم فیلم شما کاریکاتور نیست و رئال است و اما در پاسخ به جفایی که همواره درباره شخصیت لورل و هاردی می شود نیز باید بگویم این دو شخصیت در خلق فضای نا خود آگاهی خیلی خوب کار می کنند و من معتقدم باستر کیتون، هارولوید و حتی چاپلین به مراتب مرتبه پایین تری دارند.
انتهای پیام/ح
شنبه ۱۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۶:۴۲
در برنامه " هفت " عنوان شد:
فراستی: " بعد از ظهر سگی سگی " 10 دقیقه اول تماشاگر را بیرون می کند/کیایی: این فیلم با کمدی های مستهجن همصدایی نمی کند

مسعود فراستی در بخش تحلیل فیلم برنامه این هفته "هفت" گفت: فیلم " بعد از ظهر سگی سگی" بسیار دیر راه می افتد و حتی تماشاگران صبور را نیز در ده دقیقه اول از سینما بیرون می کند.
ارسال نظر